Sant Fruitós de Bages ja té a la venda les entrades per a la programació cultural del municipi des de gener a abril de 2022.
La primera de les propostes serà el gran concert de la festa major d'hivern amb el grup Buhos, el divendres 21 de gener al Pavelló municipal, que estarà acompanyat per una sessió de DJ Arzzet.
El dissabte 22 de gener arribarà el show vitalista, ple d'humor i amb música en directe, de l'espectacle Jaleiu de Guillem Albà i la Marabunta.
El torn del teatre arribarà amb Ni rastre de qui vam ser amb Fel Faixedas i Carles Xuriguera que arrencaran les rialles del públic amb la seva essència, el seu clown i la seva peculiar manera de fer i de dir. L'espectacle serà el dissabte 29 de gener a les 8 del vespre.
El 5 de febrer serà el torn d'Amics, un espectacle musico-poètic de la mà de Dafnis Balduz amb els textos de Joan Salvat Papasseït, Joaquín Sabina, Maria Mercè Marçal, Blaumut, Mario Benedetti, Federico García Lorca… i més amistats diverses.
El mes de març s'encetarà amb l'espectacle teatral Ximpanzé, del manresà Agustí Franch, el divendres 11, un monòleg sobre un home transsexual embarassat.
L'actriu Àurea Márquez encetarà la programació d'abril amb La dona del tercer segona, el dissabte dia 2. Un monòleg on una dona parla als seus veïns, i els demana un favor, un favor incòmode, un favor difícil de concedir.
[h3]Programació d’espectacles familiars[/h3]
Pel que fa a la programació per a públic familiar de Xarxa, el diumenge 23 de gener es podrà gaudir de la versió del Patufet de la companyia Galliot Teatre.
La proposta de febrer serà el diumenge 13 amb Desperta, de la companyia Jordi del Rio. El diumenge 20 de març arribarà la màgia amb El circ dels impossibles amb el Mag Stigman, un espectacle familiar dinàmic amb màgia, malabars, coreografies, grans il·lusions i molta música i energia. Finalment, el diumenge 3 d'abril serà el torn de Corre Trufa, de la companyia Pentina el Gat.
Les entrades es posen a la venda a les portes de Nadal per tal de poder oferir cultura com a proposta de regal aquestes festes. Es poden comprar en aquest enllaç.
Sant Fruitós ja té a la venda les entrades per a la programació cultural de gener a abril de 2022
Cultura i Mitjans
Les entrades es posen a la venda a les portes de Nadal per tal de poder oferir cultura com a proposta de regal aquestes festes
ARA A PORTADA
-
Successos Què sabem i què no de l'enverinament del bomber de Santpedor Albert Santamaria? Pere Fontanals
-
Successos El bomber enverinat a Manresa era santpedorenc i havia estat reconegut per la seva feina Pere Fontanals
-
Terra Estrenen un sistema que permet apagar el 90% dels incendis per la sega amb un pla pilot al Bages-Moianès Pere Fontanals
-
Successos Nova onada d'incendis de contenidors a Manresa amb un cotxe greument afectat Pere Fontanals
-
Política La PAHC Bages irromp a la Universitat Catalana d'Estiu a Manresa per reivindicar el Bloc 8 Pere Fontanals
Publicat el
20 de desembre de 2021 a
les 16:43
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Castelltallat oferirà un taller per aprendre a llegir el cel en un dels millors cels nocturns
-
Cultura i Mitjans
Els infants escullen per primer cop la portada del programa de la Festa Major de Súria
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós programa una vintena d'activitats perquè el jovent gaudeixi de l'Estiu Jove
-
Cultura i Mitjans
Castellcir acollirà la primera Trobada de Cultura Popular del Moianès aquest dissabte
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós incorpora dues obres de Coloma Medina al seu fons artístic municipal
-
Cultura i Mitjans
Efímera torna al CACiS de Calders amb art, poesia, música i instal·lacions aquest dissabte
