L'espectacle Imparables, del Quartet Mèlt, es podrà veure a Sant Fruitós de Bages el proper diumenge 27 de setembre al Teatre Casal Cultural en dues sessions, a les 6 de la tarda i a 2/4 de 9 del vespre.
Les entrades per aquestes funcions estan esgotades des del passat mes de març, quan estava previst celebrar aquest concert.
L'Ajuntament, per tal de complir amb la limitació d'aforament al 50% pel Teatre Casal Cultural, ha programat una segona sessió de l'espectacle per tal que tothom qui havia adquirit una entrada pugui gaudir-ne.
En aquest sentit, totes les persones que van comprar una entrada en línia rebran un correu electrònic amb el nou horari que se li ha assignat.
Des de l'Ajuntament es demana a les persones que van comprar les entrades en algun dels punts de venda físics del municipi, es posin en contacte amb l'àrea de cultura per tal d'ubicar-los en una de les dues sessions. Es pot contactar per telèfon al 93 878 80 31 o per correu electrònic a areacultura@santfruitos.cat.
Sant Fruitós programa una segona sessió de Quartet Mèlt per les restriccions d'aforament al teatre
L'espectacle es podrà veure el proper diumenge 27 de setembre amb totes les entrades exhaurides
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de setembre de 2020 a
les 19:25
Actualitzat el
20 de setembre de 2020 a les
19:28
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Glòria Ballús celebra els 77 anys homenatjant dos compositors manresans que ha recuperat
-
Cultura i Mitjans
Anna Comas es converteix en la primera directora del Museu de Manresa
-
Cultura i Mitjans
La Unió Musical del Bages estrenarà repertori en un concert a Sant Fruitós
-
Cultura i Mitjans
El bagenc Norman López triomfa als Premis Crit de continguts en català
-
Cultura i Mitjans
El CAE i el Guillem Catà porten els jocs tradicionals catalans a Tolosa
-
Cultura i Mitjans
Els Comuns traslladaran al Ministeri de Cultura els projectes futurs del Clam
