L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages reprèn les activitats programades de l'Estiu Jove per la setmana del 20 al 26 de juliol, després que els participants que havien presentat simptomatologia lleu compatible amb la covid-19 han obtingut un resultat negatiu en les proves PCR que se'ls havien realitzat aquest divendres.
Recordem que el consistori ha suspès les activitats que hi havia previstes de l'Estiu Jove per aquest divendres, dissabte i diumenge de forma preventiva. En aquest sentit des del consistori es treballarà per a reprogramar-les per tal que els i les joves puguin gaudir de totes les propostes previstes.
Sant Fruitós reprèn l'Estiu Jove després de confirmar el negatiu de coronavirus d'uns participants
Cultura i Mitjans
El consistori ha suspès les activitats que hi havia previstes de l'Estiu Jove per aquest divendres, dissabte i diumenge de forma preventiva
ARA A PORTADA
-
Economia L'Agència Espacial tria la companyia del manresà Sanpere per desenvolupar la xarxa de connectivitat segura de la UE ACN | Pere Fontanals
-
Successos Tallen el carrer Vilanova de Manresa mentre es valora el risc d'esfondrament d'un edifici Pere Fontanals
-
-
Política Dreta i extrema dreta situen Sor Lucía Caram al centre de la diana electoral a Manresa Pere Fontanals
-
Política Els alcaldes de Sant Fruitós i Sant Vicenç alliçonen Manresa sobre seguretat Pere Fontanals
Publicat el
19 de juliol de 2020 a
les 12:45
Actualitzat el
19 de juliol de 2020 a les
12:51
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Artés celebrarà una nova audició de sardanes aquest dissabte
-
Cultura i Mitjans
Sis anys sense Lluís Calderer: 16 vídeos recuperen una entrevista sobre la seva trajectòria cívica i cultural
-
Cultura i Mitjans
L'itinerari del Camí Oliba per Viladordis protagonitzarà la nova caminada Bages-Geoparc
-
Cultura i Mitjans
L'Orfeó Manresà celebrarà 125 anys d'història amb una vintena d'actes i un gran espectacle final
-
Cultura i Mitjans
Voilà al Cobert torna a Sant Fruitós amb un cap de setmana de música i gastronomia
-
Cultura i Mitjans
La Fira de Sant Miquel tornarà a omplir Santpedor d'activitats populars, cultura i productes ecològics
