L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages reprèn les activitats programades de l'Estiu Jove per la setmana del 20 al 26 de juliol, després que els participants que havien presentat simptomatologia lleu compatible amb la covid-19 han obtingut un resultat negatiu en les proves PCR que se'ls havien realitzat aquest divendres.
Recordem que el consistori ha suspès les activitats que hi havia previstes de l'Estiu Jove per aquest divendres, dissabte i diumenge de forma preventiva. En aquest sentit des del consistori es treballarà per a reprogramar-les per tal que els i les joves puguin gaudir de totes les propostes previstes.
Sant Fruitós reprèn l'Estiu Jove després de confirmar el negatiu de coronavirus d'uns participants
El consistori ha suspès les activitats que hi havia previstes de l'Estiu Jove per aquest divendres, dissabte i diumenge de forma preventiva
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de juliol de 2020 a les 12:45
Actualitzat el 19 de juliol de 2020 a les 12:51
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Isaac Bosch exposa una retrospectiva de la seva trajectòria com a il·lustrador al MoMa de Manresa
-
Cultura i Mitjans Els contes infantils prenen vida al Teatre Casal Cultural de Sant Fruitós de Bages
-
Cultura i Mitjans Sònia Guedán emociona Santpedor amb un pregó ple de ciència, esperança i compromís en l’inici de la Festa Major
-
Cultura i Mitjans Aleix Solernou guanya el Premi de Poesia Jove de Centelles amb un poema sobre la memòria de la guerra
-
Cultura i Mitjans El Museu de l'Aigua i el Tèxtil de Manresa, primer de la Catalunya Central a entrar a Apropa Cultura
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós busca Pubilla i Hereu per al 2025: obert el termini de candidatures