Sant Joan de Vilatorrada estrena Campament Reial com a preludi a la Cavalcada de Reis

Els dies 3 i 4 de gener el Mas Llobet serà l'escenari de dues tardes màgiques

Publicat el 29 de desembre de 2022 a les 17:36
Actualitzat el 29 de desembre de 2022 a les 17:47
A menys d'una setmana per a l'arribada de Ses Majestats els Reis d'Orient, l'Associació de la Cavalcada de Reis i l'Ajuntament de Sant Joan de Vilatorrada organitzen prèviament a la seva recepció el Campament Reial. El campament romandrà obert els dies 3 i 4 de gener de 5 de la tarda a 9 del vespre al Mas Llobet.
 
Un dels reclams principals del campament serà l'entrega de les cartes al Fumera, qui s'encarregarà de fer-li arribar als Reis d'Orient. L'Associació Cavalcada de Reis convida tots els nens no només de Sant Joan, sinó de tota la comarca, a venir els dies 3 i 4 al campament reial, on participaran comerços i establiments del municipi, a més de gaudir d'escenes de pessebre, il·luminacions màgiques de Nadal, jocs i moltes més activitats. 

[h2]Horaris i recorregut de la cavalcada de Reis de Sant Joan[/h2]
La Cavalcada de Reis d'enguany s'iniciarà al Mas Llobet el dia 5 de gener a les 6 de la tarda. El recorregut incorporarà com a novetat la recuperació del carrer Tarragona com a via de pas del seguici de Ses Majestats. Els parlaments institucionals i el lliurament de la clau que obre les portes de totes les cases del municipi es realitzarà a la plaça Major, al voltant de 2/4 de 8 del vespre.

En paraules del regidor d'Infància, Àngel Sáez, "aquesta edició de la Cavalcada de Reis suposa la recuperació total de la normalitat prepandèmia" i s'espera "consolidar-la com una de les més atractives de la comarca".