A menys d'una setmana per a l'arribada de Ses Majestats els Reis d'Orient, l'Associació de la Cavalcada de Reis i l'Ajuntament de Sant Joan de Vilatorrada organitzen prèviament a la seva recepció el Campament Reial. El campament romandrà obert els dies 3 i 4 de gener de 5 de la tarda a 9 del vespre al Mas Llobet.
Un dels reclams principals del campament serà l'entrega de les cartes al Fumera, qui s'encarregarà de fer-li arribar als Reis d'Orient. L'Associació Cavalcada de Reis convida tots els nens no només de Sant Joan, sinó de tota la comarca, a venir els dies 3 i 4 al campament reial, on participaran comerços i establiments del municipi, a més de gaudir d'escenes de pessebre, il·luminacions màgiques de Nadal, jocs i moltes més activitats.
[h2]Horaris i recorregut de la cavalcada de Reis de Sant Joan[/h2]
La Cavalcada de Reis d'enguany s'iniciarà al Mas Llobet el dia 5 de gener a les 6 de la tarda. El recorregut incorporarà com a novetat la recuperació del carrer Tarragona com a via de pas del seguici de Ses Majestats. Els parlaments institucionals i el lliurament de la clau que obre les portes de totes les cases del municipi es realitzarà a la plaça Major, al voltant de 2/4 de 8 del vespre.
En paraules del regidor d'Infància, Àngel Sáez, "aquesta edició de la Cavalcada de Reis suposa la recuperació total de la normalitat prepandèmia" i s'espera "consolidar-la com una de les més atractives de la comarca".
Sant Joan de Vilatorrada estrena Campament Reial com a preludi a la Cavalcada de Reis
Els dies 3 i 4 de gener el Mas Llobet serà l'escenari de dues tardes màgiques
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de desembre de 2022 a les 17:36
Actualitzat el 29 de desembre de 2022 a les 17:47
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans El conte bagenc «Petits herois del medi ambient» arriba a 2.000 famílies
-
Cultura i Mitjans Manresa ret homenatge a Assumpció Balaguer en l'any del seu centenari
-
Cultura i Mitjans El conseller de Política Lingüística impartirà la lliçó inaugural de la 7a Universitat Catalana d’Estiu a Manresa
-
Cultura i Mitjans La revetlla de Manresa combina gresca amb comunitat
-
Cultura i Mitjans La Biblioteca del Casino incorpora dotze treballs de recerca de batxillerat al seu fons local
-
Cultura i Mitjans Els municipis de l'oest del Bages impulsen el projecte comunitari Patrimoni Obert