Embarrats ha estat un any més a la secció B-Industrial de la fira B-Travel de Barcelona. Les actrius d'Embarrats han fet un tastet de la fira a les persones visitants amb El cosidor d'Embarrats i les seves cosidores.
S'ha fet un viatge al Sant Joan de Vilatorrada industrial del 1920 i s'han fet dos passis durant la jornada de dissabte, un al matí i un altre a la tarda.
La regidora de Turisme, Laura Trench, ha agraït a les actrius d'Embarrats "les magnífiques actuacions que han fet a la B-Travel i que fan cada octubre per Embarrats, que enguany farà 10 anys" i a la XATIC (Xarxa de Turisme Industrial de Catalunya) "per confiar un any més amb Embarrats i tenir l'oportunitat de donar a conèixer una part de la història de Sant Joan de Vilatorrada a una fira tan important com la B-Travel".
Sant Joan de Vilatorrada participa un any més a la B-Travel amb Embarrats
Les actrius de la fira han fet una actuació a l'stand B-Industrial de la fira de Barcelona
- Les actrius dels Embarrats a la B-Travel de Barcelona -
- AjSJV
ARA A PORTADA
Publicat el
07 d’abril de 2022 a
les 22:18
Actualitzat el
07 d’abril de 2022 a les
22:25
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El Kursaal celebrarà 7.000 dies de la seva reinauguració amb l'espectacle «Gota»
-
Cultura i Mitjans
La ciutadania escull el nom de quatre parcs de Pineda de Bages
-
Cultura i Mitjans
El Kursaal acollirà el concert de Setmana Santa amb bandes sonores i música coral
-
Cultura i Mitjans
Iscla i Balduz porten al Kursaal «Honestedat», un duel sobre límits i consentiment
-
Cultura i Mitjans
L'exposició solidària contra el càncer a Manresa creix en participació i vendes
-
Cultura i Mitjans
Els Tirallongues iniciaran la temporada a Manresa amb la Diada de Rams aquest diumenge
