Embarrats ha estat un any més a la secció B-Industrial de la fira B-Travel de Barcelona. Les actrius d'Embarrats han fet un tastet de la fira a les persones visitants amb El cosidor d'Embarrats i les seves cosidores.
S'ha fet un viatge al Sant Joan de Vilatorrada industrial del 1920 i s'han fet dos passis durant la jornada de dissabte, un al matí i un altre a la tarda.
La regidora de Turisme, Laura Trench, ha agraït a les actrius d'Embarrats "les magnífiques actuacions que han fet a la B-Travel i que fan cada octubre per Embarrats, que enguany farà 10 anys" i a la XATIC (Xarxa de Turisme Industrial de Catalunya) "per confiar un any més amb Embarrats i tenir l'oportunitat de donar a conèixer una part de la història de Sant Joan de Vilatorrada a una fira tan important com la B-Travel".
Sant Joan de Vilatorrada participa un any més a la B-Travel amb Embarrats
Les actrius de la fira han fet una actuació a l'stand B-Industrial de la fira de Barcelona
- Les actrius dels Embarrats a la B-Travel de Barcelona -
- AjSJV
ARA A PORTADA
-
Un centenar llarg d'activistes de la PAHC acampen a Sant Domènec per exigir l'expropiació del Bloc 8 Pere Fontanals
-
Irrompen a Solvia de Barcelona per exigir l'aturada dels desnonaments al Bloc 8 de Manresa Pere Fontanals
-
-
-
L'arxivament de la denúncia sobre l'escorxador de Moià sacseja la consulta del polígon del Prat Pere Fontanals
Publicat el
07 d’abril de 2022 a
les 22:18
Actualitzat el
07 d’abril de 2022 a les
22:25
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Biblioteca de Santpedor impulsa la lectura entre infants de 0 a 6 anys amb un programa específic
-
Cultura i Mitjans
Els Tirallongues de Manresa avancen el calendari d'actuacions previstes per al 2026
-
Cultura i Mitjans
El Museu de la Mineria de Súria incorpora una fotografia històrica dels anys vint
-
Cultura i Mitjans
El concurs de fotografia «Manresa i el seu entorn natural» obre la convocatòria
-
Cultura i Mitjans
La visita patrimonial de Sant Sebastià posa en valor el llegat vital de Magí Fàbrega a Cererols
-
Cultura i Mitjans
Impulsen una recollida de signatures perquè Joan Morros rebi la Creu de Sant Jordi
