Un any més la Regidoria d'Igualtat de l'Ajuntament de Sant Joan de Vilatorrada i la Comissió de la Dona commemorarà el Dia Internacional contra la Violència de Gènere, el proper 25 de novembre.
Entre els actes programats, enguany hi ha una proposta artística dirigida a tots i totes les joves d'entre 14 i 18 anys: il·lustrar una paret del poble.
La temàtica de l'obra serà: 25 de novembre: una mirada optimista. Tothom qui vulgui optar a pintar el mur, pot presentar les seves propostes des d'avui mateix i fins el divendres 5 de novembre a l'Ajuntament o a l'Espai Jove.
La proposta seleccionada, un cop plasmada al mur, serà escenari de l'encesa d'espelmes que es durà a terme el mateix 25 de novembre a Sant Joan de Vilatorrada en record a les víctimes de la violència de gènere d'enguany.
Podeu consultar les bases per a participar en la iniciativa a www.santjoanvilatorrada.cat
Sant Joan posa a disposició dels joves una paret per a grafitar
Pel Dia Internacional contra la Violència de Gènere
ARA A PORTADA
Publicat el
14 d’octubre de 2010 a
les 18:23
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Les biblioteques impulsen un taller per recuperar la memòria de la Manresa d'abans
-
Cultura i Mitjans
Joan Maria Rigat i Júlia Fons triomfen en un Premi Joan Vilanova molt participat
-
Cultura i Mitjans
La manresana Estel Blay comandarà la missió Hypatia III en una simulació marciana a l'Àrtic
-
Cultura i Mitjans
Òmnium organitza una ruta literària per descobrir la Mequinensa de Jesús Moncada
-
Cultura i Mitjans
Manel Camp i Carles Cases s'uniran per primer cop a l'escenari amb «Pianant» per la Llum
-
Cultura i Mitjans
La Biblioteca de Santpedor impulsa la lectura entre infants de 0 a 6 anys amb un programa específic
