Sant Joan de Vilatorrada encara el final de la seva Festa Major amb la satisfacció d'haver omplert de gent la major part d'activitats programades, malgrat que la festivitat ha coincidit en diumenge. Aquest dilluns, festa local, serà l'última jornada d'un calendari que entre la Festa Major infantil i la convencional ha ocupat la major part de dies de juny.
El centenari de la Coral la Verbena ha estat el principal eix d'una celebració que ha tingut la seva culminació aquest diumenge amb la representació de "Cent anys d'il·lusions" que l'entitat ha representat al Parc Catalunya i que l'ha seguit el Castell de Focs i el ball amb la Salseta del Poble Sec. Abans, al migdia, el Galop s'ha obert al públic per primera vegada i ha viscut amb èxit el recorregut des de l'Ajuntament fins a la plaça Major.
Durant tot el cap de setmana, l'espai jove ha viscut plens durant la nit de divendres i el concert d'Autoput i la revetlla de Sant Joan. Els actes seguiran dilluns amb el concurs de truites, el sopar a la fresca i l'actuació de final de festa.
Sant Joan viu el centenari de la Verbena com a eix de la seva Festa Major
Cultura i Mitjans
El municipi ha omplert en tots els seus actes i no ha notat que la festa hagi caigut en diumenge
ARA A PORTADA
-
Economia La Fàbrica Nova de Manresa mostra la seva nova façana monumental 37 anys després del tancament Pere Fontanals
-
Política Junts exigeix a Aloy que garanteixi l'«ordre públic» després que la PAHC hagi omplert de brossa el seu local Pere Fontanals
-
-
Societat Ajornat el desnonament d'una dona i el seu fill a Manresa gràcies al «decret Maricarmen» Pere Fontanals
-
Successos Quatre dels nou detinguts per grafits en trens van actuar a Sant Vicenç de Castellet Pere Fontanals
Publicat el
24 de juny de 2018 a
les 21:37
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El retaule de Sant Marc i el frontal florentí tornen dimarts del Prado a la Seu
-
Cultura i Mitjans
Les Caputxines i la Fàbrica Nova obren portes per les Jornades Europees del Patrimoni
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós organitza una Setmana Jove amb tallers, oci i concert de cloenda
-
Cultura i Mitjans
L'Orquestra Simfònica Sant Cugat interpretarà «La Novena» de Beethoven diumenge al Kursaal
-
Cultura i Mitjans
El musical «El fil invisible», basat en el conte de Míriam Tirado, torna dissabte al Kursaal
-
Cultura i Mitjans
Oceano Valiente guanya amb «Pla B» el Premi Jove de Microteatre d'Els Carlins
