A les 9 del matí, recepció de cavalleries i carruatges a la zona del Mas Llobet (Av. Torrent del Canigó).
A 2/4 de 12 del migdia, cercavila i "Tres Tombs" pels carrers del poble amb l'acompanyament musical de la cobla "La Principal de Berga".
A la 1 del migdia, benedicció de cavalleries i animals de companyia a la Plaça de l'Església. A les 2 del migdia, fi de la cercavila a la zona del Mas Llobet.
A les 6 de la tarda, Gran ball de vetlla amenitzat pel grup De Gala, a la Sala de Cultura Cal Gallifa. S'obsequiarà a tothom amb el típic Tortell de Sant Antoni (reserva de taules als telèfons 93 872 62 75 / 93 876 40 99).
Organitza: SCCR La Verbena i l'Ajuntament de Sant Joan de Vilatorrada
Sant Joan viurà la seva Festa de Sant Antoni diumenge
Durant tot el dia hi hauran actes diversos
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de març de 2011 a les 21:03
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Torna el Casal de Nadal de Sant Fruitós de Bages per omplir les vacances d'activitats
-
Cultura i Mitjans
L'Escolania de Montserrat participa en l'acte a la Sagrada Família pel centenari de la mort de Gaudí
-
Cultura i Mitjans
Albert Guinovart estrena una nova «Salve» composta per a l'Escolania de Montserrat
-
Cultura i Mitjans
Memòria.cat publica un nou web sobre l'exili a l'URSS de Montserrat Planas i la seva filla
-
Cultura i Mitjans
Joves del Kursaal conduiran la gala dels Premis Lacetània 2025 al Conservatori
-
Cultura i Mitjans
El Kapla al Museu torna a omplir i supera els 900 participants en la seva setena edició
