L'Hora del conte de Nadal, prevista per al 15 de desembre, donarà el tret de sortida a la programació d'activitats de Nadal organitzada per l'Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet i diferents entitats del poble.
Entre els actes programats, destaca la tradicional Fira de Nadal, que enguany se celebrarà els dies 16 i 17 de desembre. La fira inclourà parades, tallers, jocs, animació, demostració d'oficis i espectacles de màgia, entre d'altres. En el marc de l'esdeveniment, també s'han organitzat diverses propostes per tal de recaptar fons per a La Marató, enguany dedicada a la recerca de la salut sexual i reproductiva.
El regidor d'Actes i Festes de l'Ajuntament, Pau Polo, anima tothom a participar i a sumar-se a les activitats planificades, que tenen per objectiu "portar l'esperit nadalenc a tots els racons del poble i compartir aquesta època especial entre tots els veïns i veïnes del municipi i la comarca". El regidor manifesta que el programa està pensat "per a tots els públics, des dels més xics fins als més grans" perquè tothom pugui gaudir de la "màgia" del Nadal.
Per la seva banda, la regidora de Promoció Econòmica i Comerç, Esther Milán, destaca la importància del comerç local per Nadal i encoratja a la ciutadania a "apostar per la proximitat en les seves compres nadalenques", un gest que ajuda no només a "omplir de vida els carrers" sinó també a "posar en valor els establiments del poble".
Es poden consultar els detalls de les diferents propostes nadalenques programades al municipi en aquest enllaç.
Sant Vicenç celebrarà les festes nadalenques amb una vintena d'actes
Del 15 de desembre al 6 de gener, el municipi acollirà una gran varietat de propostes lúdiques i culturals
Ara a portada
-
-
Política L'Ajuntament de Manresa demanarà convertir la comissaria de Via Laietana en un centre de memòria Redacció
-
Successos Un control de vehicles a la C-55, a Monistrol, revisa els vehicles de transport de viatgers Redacció
-
Societat El nou sistema de recollida de residus amb contenidors intel·ligents arriba a les Escodines i Sant Pau Redacció
-
Política Gairebé 200 persones assisteixen a la celebració dels 30 anys de Consorci dels 10 anys de Consell Comarcal del Moianès Redacció
EL MÉS LLEGIT
-
1Gairebé 200 persones assisteixen a la celebració dels 30 anys de Consorci dels 10 anys de Consell Comarcal del Moianès
-
2El nou sistema de recollida de residus amb contenidors intel·ligents arriba a les Escodines i Sant Pau
-
3Qui és el manresà que sortirà al nou magazín de tarda de RTVE?
-
4Un control de vehicles a la C-55, a Monistrol, revisa els vehicles de transport de viatgers
-
5L'Ajuntament de Manresa demanarà convertir la comissaria de Via Laietana en un centre de memòria
Publicat el 08 de desembre de 2023 a les 06:30
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans La Beca de Recerca Museu del Barroc de Catalunya agafa el relleu al Premi Pare Ignasi Puig i Simon
-
Cultura i Mitjans El grup Nacionalista porta finalment a ple el reconeixement internacional de la Llum
-
Cultura i Mitjans Súria fa troballes patrimonials durant la restauració de les façanes del Castell i el sobreabsis de l'Església del Roser
-
Cultura i Mitjans Inscripcions obertes als Tallers d'Estiu de l'Aula d'Arts Escèniques del Kursaal