Sant Vicenç de Castellet commemorarà el 50è aniversari del pubillatge al municipi amb una jornada festiva aquest dissabte, 6 d'abril. Més d'un centenar de persones que han participat de la tradició al poble s'han inscrit per celebrar junts l'efemèride.
Sant Vicenç de Castellet va incorporar les primeres pubilles l'any 1969, mentre que els hereus es van estrenar a partir de 1997. Des d'aleshores i fins a l'actualitat unes 180 persones han pres part del pubillatge a Sant Vicenç de Castellet exercint els diferents càrrecs de representació. L'acte comptarà amb representants del pubillatge (pubilles, dames, hereus i fadrins) de pràcticament tots els anys.
Els actes començaran a dos quarts de 6 de la tarda amb la concentració del pubillatge i tot seguit la cercavila farà el recorregut fins a la Plaça Clavé. A dos quarts de 7 es farà l'acte de celebració del 50è aniversari amb els parlaments. Tot seguit, s'inaugurarà l'exposició commemorativa a l'Espai Ateneu i la jornada s'acabarà amb un aperitiu a la Sala de Cal Soler a partir de les 9 de la nit. En cas de pluja els actes de la Plaça Clavé es traslladaria a l'Auditori de l'Espai Ateneu.
Sant Vicenç commemorarà dissabte el 50è aniversari del pubillatge amb una jornada festiva
Cultura i Mitjans
Un centenar de persones que han format part de la tradició al municipi participaran als actes de celebració
ARA A PORTADA
-
Societat La residència de Sant Fruitós comença a instal·lar un nou aire condicionat central després d'un mes d'avaria Pere Fontanals
-
Societat ERC reclama una inspecció urgent a la residència de Sant Fruitós per la crisi de climatització Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Kursaal encadena un altre semestre de rècord amb més de 58.000 espectadors i 101 espectacles Pere Fontanals
-
Societat Moià es planta contra una retallada de grups a 3r de Primària i 1r d'ESO que massificarà les aules Redacció
-
Publicat el
04 d’abril de 2019 a
les 21:57
Actualitzat el
04 d’abril de 2019 a les
21:58
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Tomacada de Sant Fruitós reivindicarà dissabte el tomàquet local
-
Cultura i Mitjans
Sant Cugat del Racó celebrarà dissabte la seva Festa Major
-
Cultura i Mitjans
Castelltallat es prepara per viure un eclipsi solar històric amb un ampli programa astronòmic
-
Cultura i Mitjans
Maria del Mar Bonet tancarà dissabte la tercera edició de Les Nits de la Duquessa de Cardona
-
Cultura i Mitjans
Santpedor celebrarà la Festa de Santa Anna amb el Club de Tennis com a nou abanderat
-
Cultura i Mitjans
Monistrol de Montserrat entra als dies centrals d'una Festa Major plena de música i tradició
