Sant Vicenç de Castellet commemorarà el 50è aniversari del pubillatge al municipi amb una jornada festiva aquest dissabte, 6 d'abril. Més d'un centenar de persones que han participat de la tradició al poble s'han inscrit per celebrar junts l'efemèride.
Sant Vicenç de Castellet va incorporar les primeres pubilles l'any 1969, mentre que els hereus es van estrenar a partir de 1997. Des d'aleshores i fins a l'actualitat unes 180 persones han pres part del pubillatge a Sant Vicenç de Castellet exercint els diferents càrrecs de representació. L'acte comptarà amb representants del pubillatge (pubilles, dames, hereus i fadrins) de pràcticament tots els anys.
Els actes començaran a dos quarts de 6 de la tarda amb la concentració del pubillatge i tot seguit la cercavila farà el recorregut fins a la Plaça Clavé. A dos quarts de 7 es farà l'acte de celebració del 50è aniversari amb els parlaments. Tot seguit, s'inaugurarà l'exposició commemorativa a l'Espai Ateneu i la jornada s'acabarà amb un aperitiu a la Sala de Cal Soler a partir de les 9 de la nit. En cas de pluja els actes de la Plaça Clavé es traslladaria a l'Auditori de l'Espai Ateneu.
Sant Vicenç commemorarà dissabte el 50è aniversari del pubillatge amb una jornada festiva
Un centenar de persones que han format part de la tradició al municipi participaran als actes de celebració
Ara a portada
-
-
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
Societat «No és fàcil sortir de l'anonimat, però teníem clar que aquest llibre el fèiem en un sentit col·lectiu» Aina Font Torra
-
Economia L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes Redacció
Publicat el 04 d’abril de 2019 a les 21:57
Actualitzat el 04 d’abril de 2019 a les 21:58
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Els infants de les escoles de Sant Fruitós gaudeixen d'una matinal de contes durant Sant Jordi
-
Cultura i Mitjans Manresa bull d'activitat en una diada de Sant Jordi amb bones expectatives
-
Cultura i Mitjans Toni Soler debat sobre Jordi Pujol en una projecció especial de «Parenostre» al Bages Centre
-
Cultura i Mitjans Una experimentació explora la condició d'«escut còsmic» de la Muntanya de Sal de Cardona