Sant Vicenç de Castellet encén el proper dilluns les llums de Nadal. El municipi donarà la benvinguda a la inauguració nadalenca amb una festa al pati de les antigues escoles, que s'està acabant d'arranjar com a nou espai lúdic. La festa començarà a partir de dos quarts de 8 de la tarda i comptarà amb la participació de la Brass Band de l'Escola de Música. Es farà un compte enrere per estrenar la nova il·luminació que garanteix l'eficiència energètica amb l'ús de la tecnologia LED i la incorporació de rellotges perquè a les 11 de la nit les llums quedin apagades.
Nadales i xocolatada popular
L'estrena dels actes de Nadal a Sant Vicenç de Castellet es completarà amb la participació de la Coral Nou Horitzó, que cantarà un recull de nadales i finalment hi haurà una xocolatada popular.
Sant Vicenç encendrà els llums de Nadal amb una festa
Cultura i Mitjans
Serà a dos quarts de 8 de la tarda amb la participació de la Brasss Band de l’Escola de Música, la Coral Nou Horitzó i una xocolatada popular
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de desembre de 2017 a
les 19:40
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Navarcles organitza una ballada de sardanes amb La Principal de la Bisbal
-
Cultura i Mitjans
Memòria.cat reconstrueix l'exili que va separar nou anys Joan Claret i Emerenciana Valero
-
Cultura i Mitjans
Lídia Pujol recuperarà els grans noms de la Nova Cançó en un concert a Sant Fruitós
-
Cultura i Mitjans
Montserrat acull la 74a Trobada Sardanista, la primera organitzada per SomSardana
-
Cultura i Mitjans
Els Carlins recuperaran vint anys de poesia i teatre al Tocats de Lletra amb «Cabaret Vintage»
-
Cultura i Mitjans
Els Aplecs de Castells de Frontera arriben aquest cap de setmana a les Torres de Fals i Rajadell
