Sant Vicenç de Castellet viurà aquest diumenge la cinquena edició de la Fira de Nadal. El municipi ho té tot a punt per viure una jornada molt especial en què els carrers del centre de Sant Vicenç de Castellet es transformen. El certamen comptarà amb una àmplia oferta de parades d'artesans i productes nadalencs. A més, els comerços del centre obriran portes tot el dia. Un dels plats forts serà el Caga Tió a partir de les 5 de la tarda a la plaça de l'Ajuntament amb l'animació del grup Pepsicolen. També es podrà veure un pessebre vivent i hi haurà pa i brou per a tothom. Durant tot el dia es podran seguir les cantada de nadales en diferents espais.
Plaça Clavé
A la Plaça Clavé hi haurà espai per a les atraccions infantils i també s'ha programat un taller de maquillatge infantil, migas populars i música en viu. Les activitats començaran dissabte amb un gran scalextric que es muntarà a la plaça de l'Ajuntament.
Sant Vicenç viu aquest diumenge la V Fira de Nadal
Els comerços oberts, les parades al centre del poble i el Caga Tió a la plaça de l'Ajuntament són els principals reclams
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de desembre de 2012 a
les 20:39
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Sor Lucía Caram obrirà les portes del convent de Manresa a Mercedes Milá per a La 2
-
Cultura i Mitjans
Manresa es converteix en el primer mur polític contra la «segregació lingüística» a l'escola
-
Cultura i Mitjans
El Traspunt estrena a Cardona una comèdia sobre pisos turístics i convivència caòtica
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós premia la imaginació de 193 alumnes al concurs literari Montpetit
-
Cultura i Mitjans
Joan Maria Pou protagonitzarà una nova edició dels Pessics de Vida a Manresa
-
Cultura i Mitjans
Setge judicial a l'Alternativa: propietaris de Cal Jorba tornen a l'atac
