Santpedor s'ha afegit als municipis del Bages que ofereixen visites guiades al patrimoni de la ruta del vi en el marc de la Fira del Vi del Bages. El cap de setmana 5 i 6 de juny l'Ajuntament ha organitzat una visita i tast a les instal·lacions del Celler Cooperatiu de Santpedor (El Sindicat), que data de la dècada de 1920 i es conserva intacte des que va cessar l'activitat, ara fa prop de 40 anys.
Dissabte 5 i diumenge 6 de juny, de 10 a 12h i en grups reduïts, la historiadora Mireia Vila farà un recorregut per la història d'aquestes instal·lacions i un viatge al passat per posar en valor el llegat vitivinícola del municipi. El Terrer 1834 serà l'encarregat d'oferir un petit tast amb vins de la D.O Pla de Bages en un entorn immillorable.
L'Ajuntament finança una part de l'activitat, de manera que els participants paguin només 8 euros. Per participar-hi cal inscripció prèvia a la web de Fira Viba o a través d'aquest enllaç.
Santpedor obrirà les portes del Celler Cooperatiu en el marc de la Fira ViBa
Cultura i Mitjans
Es troba a El Sindicat, que data de la dècada de 1920 i es conserva intacte des que va cessar l'activitat, ara fa prop de 40 anys
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de maig de 2021 a
les 14:02
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Unes 300 persones descobreixen el Castell de Castellar en el primer aplec de Patrimoni Obert
-
Cultura i Mitjans
Viladordis exhaureix en menys d'una setmana les places de la segona edició de l'Escape Town
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós reactiva els espectacles familiars amb «Womagis, el mag de les paraules»
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós posa nom a dos nous vials i recupera un renom de la memòria popular
-
Cultura i Mitjans
L'Embarrats de Sant Joan anul·la la Trobada de Gegants i canvia d'espai la cloenda per la pluja
-
Cultura i Mitjans
Els Brodas Bros fusionen la dansa urbana amb la cultura popular a la Fira Mediterrània
