Els lectors que volen ser els primers en informar-se de l'actualitat del Bages i del Moianès tenen l'oportunitat de subscriure's al nou canal de Whatsapp de NacióManresa, una nova manera que ofereix el diari de rebre la informació més transcendent de l'actualitat del Bages i el Moianès.
Amb l'obertura del seu nou canal de Whatsapp, NacióManresa es compromet a fer-ne un ús responsable, amb només enviaments rellevants, sense brossa, ni titulars enganyosos, ni publicitat, amb informació d'última hora, d'utilitat pública o aquells reportatges de profunditat que es poden llegir amb calma. Sempre i només del Bages i el Moianès.
Per subscriure's al canal, es pot fer a través d'aquest enllaç.
Seràs el primer en saber-ho: NacióManresa obre canal de Whatsapp
El diari es compromet a fer-ne un ús responsable, compartint només la informació més rellevant de seguida que sigui publicada
Ara a portada
-
-
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
Societat «No és fàcil sortir de l'anonimat, però teníem clar que aquest llibre el fèiem en un sentit col·lectiu» Aina Font Torra
-
Economia L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes Redacció
Publicat el 24 d’octubre de 2023 a les 18:49
Actualitzat el 24 d’octubre de 2023 a les 18:57
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Els infants de les escoles de Sant Fruitós gaudeixen d'una matinal de contes durant Sant Jordi
-
Cultura i Mitjans Manresa bull d'activitat en una diada de Sant Jordi amb bones expectatives
-
Cultura i Mitjans Toni Soler debat sobre Jordi Pujol en una projecció especial de «Parenostre» al Bages Centre
-
Cultura i Mitjans Una experimentació explora la condició d'«escut còsmic» de la Muntanya de Sal de Cardona