Sopar per a dos, si pot ser ha exhaurit les entrades. Foto: Promocional
Dins de la programació per a gent gran del Kursaal, demà dimecres 23 de març a les 6 de la tarda, l'Òpera Còmica de Barcelona torna a Manresa amb el vodevil líric "Sopar per a dos, si pot ser", en el qual tres dels seus quatre personatges intenten infructuosament durant tot l'espectacle, fer una sopar per a dos. El muntatge, que té les entrades exhaurides de fa dies, compta amb la direcció musical de la manresana Viviana Salisi, i també hi participa com a actriu, la manresana Marta Valero.
"Sopar per a dos si pot ser!" és una joguina còmico-lírica en un acte de Narcis Company i Pahissa, música Joan Rius. Aquesta peça, escrita en vers a finals del segle XIX en un català prefabrià, s'ha adaptat per tal de recrear la Barcelona d'aquella època. Es tracta d'una trama de clàssic vodevil amb els malentesos i els embolics propis del gènere.
Pel que fa a l'Òpera còmica de Barcelona, que va portar al Kursaal el 2008 l'obra "Disparate comico-lírico en un acto", neix amb la voluntat de muntar espectacles lírics de petit format per a ser representats en espais petits i singulars, que permetin una gran proximitat entre el públic i l'espectacle en un ambient d'intimitat. Volen donar a conèixer tot un repertori pràcticament desconegut a casa nostra: el de la sarsuela còmica de curta durada (els anomenats "juguetes cómico-líricos") i el de la petita opereta bufa. Hi ha nombrosos títols d'aquest divertit i esplèndid repertori que són pràcticament inèdits a Barcelona i a Catalunya. Volen muntar aquestes obres en versions per a piano o per a petit conjunt instrumental, enproduccions professionals, senzilles, rigoroses i efectives, ben interpretades i ben cantades.
SOPAR PER A DOS, SI POT SER
Dimecres, 23 de març
A les 18 h – SALA GRAN
Direcció musical: Viviana Salisi
Direcció escènica: Artur Arranz
Intèrprets: Ferran Campabadal, Josep Jarque, Viviana Salisi, Marta Valero, M. Teresa Vert
Sinopsi: Òpera Còmica de Barcelona ens torna a sorprendre amb aquest estil de sarsuela còmica curta, un estil que compta amb veritables troballes còmiques i situacions vodevilesques que, remarcades per l'enginy musical dels seus autors, ens fan riure i passar una bona estona.
L'espectacle és un divertit vodevil líric en el qual tres dels seus quatre personatges intenten infructuosament durant tota l'obra fer un sopar per a dos.
«Sopar per a dos, si pot ser» arriba dimecres al Kursaal amb les entrades exhaurides
L'Òpera Còmica de Barcelona porta a la sala gran un vodevil líric, dins de la programació per a gent gran d'aquesta temporada
ARA A PORTADA
-
Del Bloody Mary al coulant: el tomàquet inspira el sopar de temporada d'estiu a Manresa Pere Fontanals
-
-
«He arribat a un punt de bloqueig mental: ja no podia continuar exercint el lideratge» Pere Fontanals
-
-
Lerato Pagés, sisena dels 100 metres tanques a l'Europeu sub23 amb marca destacada a semifinals Pere Fontanals
Publicat el 22 de març de 2011 a les 20:28
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans L'Arxiu Municipal de Súria rep el fons de l'Associació de Veïns de Salipota, pionera al municipi
-
Cultura i Mitjans Sons de la Mediterrània ja té finalistes: Ani in the Hall, Júlia Cruz i Sorguen
-
Cultura i Mitjans La Plaça de Nadal 2025 tornarà a Sant Domènec
-
Cultura i Mitjans La Festa Major de Sant Vicenç de Castellet es tanca amb èxit de participació i bon ambient
-
Cultura i Mitjans L'exposició «Emocions capturades» omple la Biblioteca del Casino d'art i barri
-
Cultura i Mitjans Súria recupera el Castell de Focs des del pont de Salipota després de cinc anys