Dos visitants a la Fira de l'Aixada tindran l'oportunitat de tornar a la ciutat i passar-hi un altre cap de setmana sencer. Personal de l'oficina de Turisme de Manresa s'instal·larà durant aquest cap de setmana, coincidint amb el mercat medieval, a la plana de l'Om, on es podran omplir i deixar butlletes per entrar al sorteig de dos caps de setmana sencers a la ciutat. Les persones afortunades tindran àpats, allotjament gratuït i podran fer diverses visites turístiques guiades per la ciutat.
En concret, el premi anomenat Manresa universal, la ciutat de Sant Ignasi, inclourà la visita guiada Manresa cor de Catalunya, la visita a la Cova de Sant Ignasi i la visita a l'Oller del Mas amb tast de vins, a banda d'alguns àpats i allotjament. El premi que s'ha batejat com a Dels gremis a la industrialització inclou la visita Manresa, cor de Catalunya, la visita a l'Espai 1522 i la visita al Museu de la Tècnica de Manresa.
El sorteig es farà aquest diumenge a la tarda. A més, a la parada a la plana de l'Om es repartiran també fulletons amb vals de descompte per a establiments. La campanya té l suport d'empreses i comerços de la ciutat.
Sorteig de dos caps de setmana a Manresa amb motiu de la Fira de l'Aixada
Els visitants al mercat medieval manresà podran participar al sorteig, que inclourà àpats, allotjament i visites guiades per la ciutat
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de febrer de 2017 a les 19:54
Actualitzat el 24 de febrer de 2017 a les 19:56
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans ERC qüestiona la cessió de Vallhonesta i reclama que l'ermita sigui propietat pública
-
Cultura i Mitjans «Esclat», de Jordi Cirera, guanya el concurs de cartell de la Festa Major de Sallent 2025
-
Cultura i Mitjans Sant Vicenç de Castellet pren les regnes de Vallhonesta per garantir-ne la preservació
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà les primeres Jornades d'Arc Barroc de Catalunya
-
Cultura i Mitjans La Tomacada reuneix més de 250 persones a Sant Fruitós en la seva 12a edició
-
Cultura i Mitjans Unes 1.800 persones participen en les activitats d'estiu per fomentar la convivència i el català a Manresa