Joan Jordana, Anna Balius, Imma Porta, Anna Creus i Imma Casassas són els cinc lectors i lectores de Manresainfo que han guanyat les entrades dobles per a anar al concert de D'Callaos a Stroika aquest proper dissabte. El sorteig d'entrades dobles per als concerts de Stroika continuarà a partir del proper dilluns al Diari Digital del Bages Manresainfo.
Per la seva part, Montserrat Puigbò i Rosa Calsina són les guanyadores de les entrades dobles per anar a escoltar "Músiques de Pastorets" al Kursaal, també aquest dissabte. El proper espectacle del Kursaal pel que se sortejaran entrades dobles serà el concert de Els Convidats el proper 15 de gener. Ja s'hi pot participar des d'aquí.
Sortejades les entrades de Kursaal i Stroika
Cinc lectors de Manresainfo aniran acompanyats al concert de D'Callaos i dos més aniran a escoltar les "Músiques de Pastorets"
ARA A PORTADA
-
Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals
-
Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals
-
El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals
-
-
Jutgen un bagenc per violar repetidament la seva fillastra quan tenia entre 6 i 10 anys Pere Fontanals
Publicat el 07 de gener de 2011 a les 17:26
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Obert el termini per ser monitor o monitora del Campi qui Jugui
-
Cultura i Mitjans
Èxit del taller infantil Bits i Blocs a la UPC Manresa per explorar Mart amb robots
-
Cultura i Mitjans
La Cavalcada de Reis de Manresa es renova del tot i dobla pressupost per créixer amb força
-
Cultura i Mitjans
UManresa acosta les cançons infantils catalanes a les futures mestres d'Educació Infantil
-
Cultura i Mitjans
Santpedor viu un Correllengua participatiu amb cercavila, castells i homenatge a Rodoreda
-
Cultura i Mitjans
Una vintena de veïns de Sant Fruitós participa en una visita al MNAC
