Anna Palomera i Laura Castany, totes dues de Manresa, aniran a escoltar Mayte Martín gràcies al sorteig d'entrades dobles de Manresainfo i Kursaal després de sortir guanyadors del concurs entre més de 200 participants.
La propera obra per a la que Kursaal i Manresainfo sortejarem entrades dobles és per "Natale in casa Cupiello" d'Eduardo de Filippo, que es podrà veure al teatre manresà els propers 18 i 19 de desembre. Fes clic per a participar en el sorteig.
Sortejades les entrades per escoltar Mayte Martín al Kursaal
Anna Palomera i Laura Castany, totes dues de Manresa, són les guanyadores de les entades dobles per anar al Kursaal aquest dissabte
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de desembre de 2010 a les 18:54
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Manresa estrena els gegants Seny i Rauxa amb una cercavila pel Centre Històric
-
Cultura i Mitjans L'actor i director Mario Gas repassarà la seva carrera al Pessics de Vida
-
Cultura i Mitjans Josep Maria Mata-Perelló rep la Creu de Sant Jordi
-
Cultura i Mitjans Es posen a la venda les entrades de set propostes de la 28a Fira Mediterrània
-
Cultura i Mitjans Els gegants Hereu i Pubilla de Manresa apadrinaran els nous gegants Seny i Rauxa
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós obre un concurs per a crear el cartell de la Festa Major d'Estiu i del Batibull