Anna Palomera i Laura Castany, totes dues de Manresa, aniran a escoltar Mayte Martín gràcies al sorteig d'entrades dobles de Manresainfo i Kursaal després de sortir guanyadors del concurs entre més de 200 participants.
La propera obra per a la que Kursaal i Manresainfo sortejarem entrades dobles és per "Natale in casa Cupiello" d'Eduardo de Filippo, que es podrà veure al teatre manresà els propers 18 i 19 de desembre. Fes clic per a participar en el sorteig.
Sortejades les entrades per escoltar Mayte Martín al Kursaal
Cultura i Mitjans
Anna Palomera i Laura Castany, totes dues de Manresa, són les guanyadores de les entades dobles per anar al Kursaal aquest dissabte
ARA A PORTADA
-
Successos El comiat multitudinari a Pau Simon omple Sant Martí de Torroella enmig d'un profund dolor Pere Fontanals
-
Societat Centenars de persones reten homenatge a Pau Simon Garcia al Monument a la Mineria de Súria Pere Fontanals
-
Successos Què sabem i què no de l'accident a les mines de Súria on ha mort un treballador de 26 anys Pere Fontanals
-
Publicat el
09 de desembre de 2010 a
les 18:54
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Els Gegants de Viserta de Monistrol participen a la Postal de Gegants de Les Santes de Mataró
-
Cultura i Mitjans
Sant Salvador de Guardiola prepara quatre dies de Festa Major amb música, teatre i tradició
-
Cultura i Mitjans
La música i l'èpica del setge de 1711 tornaran al Castell de Cardona
-
Cultura i Mitjans
Una vuitantena d'actors preparen aquest estiu el muntatge participatiu d'«El retaule del flautista»
-
Cultura i Mitjans
Voilà! desembarca a Sant Fruitós amb tres dies de música i anuncia nous concerts a la tardor
-
Cultura i Mitjans
Mig miler de persones converteixen el Pla de Lluna al Camí Ignasià en l'edició més multitudinària
