Vista la mancança d'alternatives festives la nit de cap d'any a Cardona i rodalies, el grup Strombers i el col·lectiu Vinga Vicenç, format per músics provinents de diverses formacions del poble, organitza el primer concert-revetlla de gran format a Cardona després de molts anys.
El cartell l'obrirà el grup revelació cardoní Sapiens, format per joves de 12 a 14 anys, i el seguiran Dj Pasquina, Strombers, el grup de ball Trifàsic i el Dj del col·lectiu, Dj Vicenç feat. Dj Tourmix.
Les portes obriran a les 00:30, i les entrades es poden aconseguir, a Cardona, al Firabar, al bar Frankfurt, al bar Centro i al bar La Bauma, i arreu del món, per internet a www.atrapalo.com. Amb l'entrada anticipada hi entra una beguda gratuïta, i els assistents rebran un cotilló a l'entrar. El concert es durà a terme al pavelló municipal.
Strombers i Vinga Vicenç recuperen la nit de Cap d'Any de Cardona
Les portes del Pavelló Municipal obriran a les 00.30h
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de desembre de 2011 a les 16:09
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Vuitanta alumnes reben el diploma dels cursos de català del CNL Montserrat a Manresa
-
Cultura i Mitjans Ariadna Torres guanya el Premi Biennal TAVCC | el Casino amb una instal·lació poètica sobre els solars buits de Manresa
-
Cultura i Mitjans La Taula del Foment de l'Ús Social del Català a Manresa reuneix 60 agents per revertir la regressió lingüística
-
Cultura i Mitjans El conte bagenc «Petits herois del medi ambient» arriba a 2.000 famílies
-
Cultura i Mitjans Manresa ret homenatge a Assumpció Balaguer en l'any del seu centenari
-
Cultura i Mitjans El conseller de Política Lingüística impartirà la lliçó inaugural de la 7a Universitat Catalana d’Estiu a Manresa