El Cementiri Municipal de Súria acollirà aquest dissabte 9 de gener l'acte commemoratiu dels 50 anys de la mort del poeta Salvador Perarnau, que tindrà lloc al davant de la tomba de l'escriptor surienc, Mestre en Gai Saber i Fill Predilecte de la vila. D'aquesta manera continuen les activitats commemoratives que es van iniciar el passat 13 de desembre, en què es va celebrar el 125è aniversari del seu naixement.
L'assistència a l'acte commemoratiu dels 50 anys de la mort de Salvador Perarnau serà reduïda a una representació familiar, institucional i organitzativa, en aplicació de les mesures de prevenció anti-covid. Malgrat això, l'acte serà retransmès en directe des de les 12.00 h a través del canal de l'Ajuntament a YouTube.
En els propers mesos es desenvoluparan altres activitats per homenatjar i difondre l'obra del poeta surienc, que al llarg de la seva vida va desenvolupar una intensa activitat literària. Salvador Perarnau va viure entre els anys 1895 i 1971.
Aquestes activitats commemoratives són organitzades per l'Ajuntament a través d'una comissió encapçalada per l'alcalde i el regidor de Cultura. La comissió està integrada per una representació de diferents entitats culturals, la Biblioteca Pública, el programa Municipi Lector, els centres escolars de la vila i mitjans de comunicació.
Súria acollirà dissabte l'acte commemoratiu dels 50 anys de la mort del poeta Salvador Perarnau
L'acte serà retransmès en directe des de les 12.00 h a través del canal de l'Ajuntament a YouTube
ARA A PORTADA
-
-
Manresa impulsa un ecosistema pioner per convertir les cures en motor d'innovació i futur Pere Fontanals
-
El Consell Comarcal del Bages reclama inversions urgents a Rodalies i la gratuïtat de la C-16 Redacció
-
-
El Suprem ratifica l'any i mig de presó per a tres ultres per una agressió d'odi a independentistes de Balsareny Pere Fontanals
Publicat el 07 de gener de 2021 a les 17:42
Actualitzat el 07 de gener de 2021 a les 17:46
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Festa de la Llum, l'Aixada i la Transéquia presenten els cartells de les edicions 2026
-
Cultura i Mitjans
La Cur(s)a del Còlera i Mateu Peramiquel omplen de vida la Festa de Sant Sebastià a Súria
-
Cultura i Mitjans
Manresa lliurarà dimecres el 13è Premi Planes al documental de 3Cat «Et faran un home»
-
Cultura i Mitjans
Un centenar de persones descobreixen Can Figueras en una jornada de portes obertes
-
Cultura i Mitjans
Súria comença a commemorar el centenari de Magí Fàbrega amb una exposició
-
Cultura i Mitjans
El Museu de Manresa culmina l'adequació de la tercera planta per preservar el patrimoni
