La música, l'esport i el gaudi de l'entorn han protagonitzat el pròleg de la Festa Major de Súria 2023 amb diferents actes celebrats durant el cap de setmana i una alta participació. El programa festiu s'ha iniciat aquest dilluns amb la missa de Sant Cristòfol, patró de la vila, i la tradicional benedicció de vehicles al davant de l'església parroquial.
La Festa Major ha continuat aquest vespre amb la primera jornada dels Kampionats Esportius Nocturns a la plaça de Sant Joan, una nova benedicció de vehicles al davant de l'Església de Santa Bàrbara i l'inici del cicle de concerts de grups locals Animats, amb les actuacions de Spinoff i Revoltijo a la plaça de la Serradora.
El pròleg de la Festa Major va començar el passat divendres amb el concert Una terra per a tothom de la Societat Coral La Llanterna, a la plaça Salvador Perarnau. Al llarg del dissabte, la plaça de Sant Joan es va omplir amb el Baskito 3x3. Altres actes celebrats durant el cap de setmana van ser el Concurs de Pesca i la Trobada de Pesca de Truites-Memorial Joan Codina, la Tirada Esportiva i la Caminada Nocturna.
L'organització d'aquestes activitats va anar a càrrec de la Societat Coral La Llanterna, Societat Atlètica de Súria (SAS), Agrupació de Pescadors Esportius, Club de Tir Esportiu i Centre Excursionista de Súria, respectivament.
El programa de la Festa Major de Súria es perllongarà fins al dimarts 18 de juliol. Una de les principals novetats és el màpping que tindrà lloc el proper dilluns 17 de juliol a l'entorn de la rotonda del pont de Salipota a partir de les 11 de la nit.
Enguany, la Festa Major de Súria es torna a adherir al lema Em vesteixo com vull. Em desvesteix qui jo vull. #NOÉSNO com a expressió de rebuig a tota mena d'actitud masclista.
L'organització de la Festa Major de Súria és a càrrec de l'Ajuntament i de la Comissió de Festa Major, amb la col·laboració d'entitats de la vila.
Súria celebra amb animació els actes del pròleg de la Festa Major
Cultura i Mitjans
El programa de la Festa Major de Súria es perllongarà fins al dimarts 18 de juliol
ARA A PORTADA
-
Economia De 190.000 a 475.000 euros sense posar-hi ni un totxo: el «negoci» de l'habitatge al cor de Manresa Pere Fontanals
-
Esports Laia Font acaba 12a individual a l'Europeu i Espanya es classifica per a la final per equips Pere Fontanals
-
Economia CGT i ASB denuncien ERTO al sector carni del Bages arran de la pesta porcina Pere Fontanals
-
Societat Cardona presenta un projecte de 10,5 milions d'euros per revitalitzar el nucli antic amb el Pla de Barris Pere Fontanals
-
Publicat el
10 de juliol de 2023 a
les 20:36
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Miki Núñez encapçalarà la Nit de l'Empalme de la Festa Major de Cardona
-
Cultura i Mitjans
Navarcles concentra aquest cap de setmana els actes de la Festa Major
-
Cultura i Mitjans
Moià afronta el cap de setmana gran de la Festa Major amb Els Catarres i cultura popular
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós acollirà una actuació de folklore polonès en les 54es Jornades Internacionals
-
Cultura i Mitjans
Ja es poden consultar els guanyadors per veure la Festa Major de Manresa des dels balcons
-
Cultura i Mitjans
Cardona recupera els orígens de la Festa Major en el cartell de l'edició del 2026
