El programa d'actes de Setmana Santa a Súria ha començat aquest Diumenge de Rams, amb la 8a Trobada Gegantera de Súria, la benedicció de Rams i una ballada de sardanes. La Setmana Santa es tancarà a la vila amb una nova edició de les Caramelles, que tindran lloc dissabte i diumenge, 26 i 27 de març.
La 8a Trobada Gegantera ha reunit vuit colles procedents de Cardona, Castellbisbal, Esplugues de Llobregat, Navarcles, Pont de Vilomara i Rocafort, Sallent i les surienques Geganters i Grallers del Poble Vell i Geganters del Gorg de l'Olla.
Com en anys anteriors, la cercavila gegantera ha començat i acabat a la plaça de Sant Joan, on s'ha portat a terme la ballada final conjunta. Al final de l'acte, el cap dels Geganters i Grallers del Poble Vells, Manel Ramos, ha agraït la participació de les colles com a entitat organitzadora de la Trobada.
La tradicional benedicció de Rams ha reunit centenars de persones al davant de l'església parroquial en el primer any després de les obres del carrer Sant Antoni Maria Claret, que van crear un nou espai urbà a l'entorn del temple surienc.
Per la tarda, la plaça de la Serradora ha estat l'escenari d'una ballada de sardanes a càrrec de la Cobla Súria. D'altra banda, la plaça de Sant Joan ha acollit pel matí un taller de pintura i inflables per als infants.
Súria entra a la Setmana Santa amb la mirada posada a les Caramelles
El programa comença amb la 8a Trobada Gegantera, la benedicció de Rams i una ballada de sardanes
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de març de 2016 a les 20:54
Actualitzat el 20 de març de 2016 a les 21:00
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Joves del Kursaal conduiran la gala dels Premis Lacetània 2025 al Conservatori
-
Cultura i Mitjans
El Kapla al Museu torna a omplir i supera els 900 participants en la seva setena edició
-
Cultura i Mitjans
Manresa tornarà a ser capital de la pedra seca el 2027 coincidint amb els 25 anys de la primera Trobada
-
Cultura i Mitjans
Cardona s'adhereix a Pueblos de Película per impulsar el turisme de pantalla al món rural
-
Cultura i Mitjans
Àngels Freixanet, pionera del reciclatge artístic, rebrà el Premi Bages de Cultura 2025
-
Cultura i Mitjans
L'Exposició-Subhasta de l'Associació contra el Càncer de Manresa reuneix un centenar d'obres
