La funció de The Feliuettes que aquest diumenge s'havia de fer a l'Ateneu la Verbena de Sant Joan de Vilatorrada s'ha hagut de suspendre per malaltia d'una de les seves actrius.
La representació de l'obra Ja us he reconegut que la companyia The Feliuttes havia de representar aquest diumenge a les 6 de la tarda a Sant Joan de Vilatorrada ha quedat suspesa per malaltia d'una de les membres de la companyia
L'entitat ja s'ha posat en contacte amb les persones que havien adquirit les entrades per informar-los de la cancel·lació. En aquests moments s'està estudiant la possibilitat de reprogramar l'espectacle més endavant.
Suspesa per malaltia la funció que The Feliuettes havia de fer a la Verbena de sant Joan
L'Ateneu ja s'ha posat en contacte amb les persones que havien adquirit les entrades, per informar-los de la cancel·lació
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de març de 2022 a
les 15:33
Actualitzat el
13 de març de 2022 a les
15:38
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El Museu de l'Aigua i el Tèxtil incorpora una porta modernista original de la Casa Torra
-
Cultura i Mitjans
La Biblioteca de Sant Fruitós acollirà la presentació del nou llibre de l'Ot i l'Òria
-
Cultura i Mitjans
Súria reivindica el seu patrimoni geològic amb una ruta nocturna pel Geoparc
-
Cultura i Mitjans
El Kursaal presentarà dimecres una tardor amb més de 70 propostes culturals
-
Cultura i Mitjans
Les colles bastoneres de Castellbell i Rajadell participen en una trobada internacional a Portugal
-
Cultura i Mitjans
Òmnium i l'Ajuntament de Manresa reclamen reforçar el català a l'escola i l'esport
