La funció de The Feliuettes que aquest diumenge s'havia de fer a l'Ateneu la Verbena de Sant Joan de Vilatorrada s'ha hagut de suspendre per malaltia d'una de les seves actrius.
La representació de l'obra Ja us he reconegut que la companyia The Feliuttes havia de representar aquest diumenge a les 6 de la tarda a Sant Joan de Vilatorrada ha quedat suspesa per malaltia d'una de les membres de la companyia
L'entitat ja s'ha posat en contacte amb les persones que havien adquirit les entrades per informar-los de la cancel·lació. En aquests moments s'està estudiant la possibilitat de reprogramar l'espectacle més endavant.
Suspesa per malaltia la funció que The Feliuettes havia de fer a la Verbena de sant Joan
L'Ateneu ja s'ha posat en contacte amb les persones que havien adquirit les entrades, per informar-los de la cancel·lació
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de març de 2022 a
les 15:33
Actualitzat el
13 de març de 2022 a les
15:38
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Cal Gravat i Bufalvent celebraran les Festes d'Estiu amb revetlla, paella i espectacle
-
Cultura i Mitjans
La plaça Catalunya recuperarà la revetlla popular de Sant Joan amb sopar i música
-
Cultura i Mitjans
Manresa immortalitza Mercè Angla i Jaume Casacuberta en el nomenclàtor de la ciutat
-
Cultura i Mitjans
Sant Joan 2026 al Bages: les millors revetlles, fogueres i activitats
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós reuneix experts per debatre el futur patrimonial de la Casa Figueras
-
Cultura i Mitjans
Un centenar de participants es reuneixen a Sant Joan en la Trobada de Lectura Fàcil
