Tallers de samarretes, maquillatge i cuina a les Jornades Infantils
En el marc de les Jornades Infantils, aquest divendres dia 8 de juliol, a 2/4 de 10 del vespre, a la plaça Gaudí, s'organitza una mostra de tallers de maquillatge, disseny de samarretes i cuina adreçats per al públic més jove de Navàs.
La Comissió de Festes de Navàs, amb la col·laboració de voluntaris i entitats organitzen les Jornades Infantils que cada any apleguen un bon nombre de participants.
Festa de Sant Cristòfol
Dissabte, dia 9 de juliol, a partir de 2/4 de 6 de la tarda, es farà la tradicional benedicció de vehicles en motiu de la diada de Sant Cristòfol patró dels conductors. L'acte es farà al capdavall del passeig de Ramon Vall, organitzat per l'Associació Catalana de la Lluita contra el Càncer.
Festa Flaix FM
Dissabte, dia 9 de juliol, a partir de mitja nit al Pavelló Municipal d'Esports, tindrà lloc l'espectacle Festa Flaix FM, amb el DJ Miquel Montova de Flaix FM i altres dj's itinerants. La moguda s'adreça als majors de 16 anys i durarà fins a les 6 de la matinada, organitzada per Joves Actius, Raig i l'Ajuntament de Navàs.
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de juliol de 2011 a les 15:12
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Vuitanta alumnes reben el diploma dels cursos de català del CNL Montserrat a Manresa
-
Cultura i Mitjans Ariadna Torres guanya el Premi Biennal TAVCC | el Casino amb una instal·lació poètica sobre els solars buits de Manresa
-
Cultura i Mitjans La Taula del Foment de l'Ús Social del Català a Manresa reuneix 60 agents per revertir la regressió lingüística
-
Cultura i Mitjans El conte bagenc «Petits herois del medi ambient» arriba a 2.000 famílies
-
Cultura i Mitjans Manresa ret homenatge a Assumpció Balaguer en l'any del seu centenari
-
Cultura i Mitjans El conseller de Política Lingüística impartirà la lliçó inaugural de la 7a Universitat Catalana d’Estiu a Manresa