Tallers de samarretes, maquillatge i cuina a les Jornades Infantils
En el marc de les Jornades Infantils, aquest divendres dia 8 de juliol, a 2/4 de 10 del vespre, a la plaça Gaudí, s'organitza una mostra de tallers de maquillatge, disseny de samarretes i cuina adreçats per al públic més jove de Navàs.
La Comissió de Festes de Navàs, amb la col·laboració de voluntaris i entitats organitzen les Jornades Infantils que cada any apleguen un bon nombre de participants.
Festa de Sant Cristòfol
Dissabte, dia 9 de juliol, a partir de 2/4 de 6 de la tarda, es farà la tradicional benedicció de vehicles en motiu de la diada de Sant Cristòfol patró dels conductors. L'acte es farà al capdavall del passeig de Ramon Vall, organitzat per l'Associació Catalana de la Lluita contra el Càncer.
Festa Flaix FM
Dissabte, dia 9 de juliol, a partir de mitja nit al Pavelló Municipal d'Esports, tindrà lloc l'espectacle Festa Flaix FM, amb el DJ Miquel Montova de Flaix FM i altres dj's itinerants. La moguda s'adreça als majors de 16 anys i durarà fins a les 6 de la matinada, organitzada per Joves Actius, Raig i l'Ajuntament de Navàs.
ARA A PORTADA
-
El Bages i el Moianès concentren 84,6 milions als pressupostos: consulta les inversions Pere Fontanals
-
Els detalls dels nous pressupostos: 4.000 milions en inversió i 1.900 per a habitatge Oriol March | Bernat Surroca Albet | Lluís Girona Boffi
-
-
El dèficit fiscal es cronifica: 21.092 milions d'euros marxen de Catalunya i no tornen Lluís Girona Boffi | Marc Descals
-
Publicat el
07 de juliol de 2011 a
les 15:12
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Dues mostres als centres cívics se sumen als 50 anys de Foto Art Manresa
-
Cultura i Mitjans
«Trajectòries Singulars» mostra el talent creatiu de tres artistes d'Ampans
-
Cultura i Mitjans
Tot a punt per al lliurament de la Medalla de la Ciutat al Mèrit Cultural a Francesc Comas
-
Cultura i Mitjans
Focus Positiu premia Vanessa Toro i consolida la fotografia com a cura
-
Cultura i Mitjans
Un alumne de l'Oms i de Prat entra al Programa ARGO de la UAB amb un projecte televisiu
-
Cultura i Mitjans
Manresa impulsa un projecte de memòria oral per recuperar la història del tèxtil local
