[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=NS5lc6noD9o[/youtube]
La manresana Tània Cornet té només 10 anys però ja s'ha convertit en la millor ballarina de hip-hop del món de la categoria Children després de guanyar el mundial d'aquesta disciplina celebrat a Jersey (Gran Bretanya) el mes de juliol d'enguany.
Aquest dijous ha visitat el programa Divendres de TV3 i ha explicat que va començar a ballar amb només 3 anys, l'edat a la que la seva mare li va ensenyar els primers vídeos de ballarins de hip-hop. A partir de llavors, es va inscriure a l'escola de ball Julieta Soler de Manresa i també és membre de la prestigiosa escola Musique de Barcelona.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=segihVK7NYc[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=sjM2xmLzdT0[/youtube]
Tania Cornet, la manresana de 10 anys campiona del món de hip-hop
Es va proclamar guanyadora de la categoria Children d'aquesta disciplina en el campionat celebrat a Jersey (Gran Bretanya)
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de setembre de 2016 a les 20:10
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Anna Ferrer inaugura la Fira Mediterrània de Manresa amb «Pa»
-
Cultura i Mitjans Alosa triomfa a la Fira Mediterrània amb el debut d'«El primer cant del matí», ja exhaurit
-
Cultura i Mitjans La Fira Mediterrània arrenca a Manresa amb teatre familiar i mirades sobre la memòria i el mite
-
Cultura i Mitjans Rodrigo Rodríguez Comos dona dues obres al Museu de Manresa que enriqueixen el fons artístic
-
Cultura i Mitjans Tina Araüna exposa «Matriu» al MoMa Espai Cultural de Manresa
-
Cultura i Mitjans Restauren quatre relleus històrics del Poble Vell de Súria per conservar el llegat del llinatge Cardona