Després dels tres concerts de primavera, Tarima tornarà aquesta tardor carregada de programació especial. El diumenge 23 d'octubre a les 7 de la tarda la menorquina Anna Ferrer visitarà la capital del Bages en un concert molt especial a Els Carlins presentant Parenòstic, el seu últim treball, amb el qual va rebre el Premi Altaveu 2022.
Les entrades ja estan disponibles al web d'Els Carlins a un preu dual d'entrada mínima a 10 euros o òptima a 12 euros. El concert forma part de la campanya Fem soroll per fer teatre i té la missió de recaptar diners a través de part de la venda d'entrades, per amortitzar la compra del nou equip de so de la sala que es va fer l'abril del 2021.
Parenòstic és la culminació temporal del procés personal i artístic d'Anna Ferrer, en tant que viu, crea i comparteix la integració dels oposats que per ella suposaven la creació i la tradició. Amb Tel·lúria va fer apologia d'aquest folklore que la ubica en el món humana i culturalment, mentre que amb Krönia es va alliberar de l'enfaixament de sentir-se part d'un únic codi d'origen, permetent-se sonoritats no vinculades amb la seva suposada identitat folklòrica.
Ara, reposada d'aquest combat creatiu intern, entén que és un tot, que la creació i la tradició van de la mà, i que no pot crear sense considerar la tradició, i no pot deixar de cantar la tradició sense aportar-hi creativitat. Així neix Parenòstic, projecte que girarà pels escenaris nacionals a partir de la tardor i del qual ja en coneixem una part a través de tres singles, tres vídeos en acústic i una imatge renovada que inclou tot un treball profund de comprensió del procés creatiu de l'artista.
[h3]Tarima festival, el 19 de novembre[/h3]
El 19 de novembre serà la segona data que Tarima ofereix aquesta tardor amb una fórmula diferent: un format de bateria de tres concerts consecutius durant la tarda, amb Eduard Gener, Joina i Mar Pujol. Les entrades, que ja són a la venda, valen 20 euros el preu òptim i 15 euros el preu mínim, amb dret als tres concerts. Mar Pujol a les 6 de la tarda encetarà el petit festival, seguida de Joina a les 7. Eduard Gener culminarà la programació presentant el seu nou treball Swing de comarques a les 9 del vespre.
NacióManresa és el mitja de comunicació oficial del Tarima.
Tarima s'anima amb els festivals i en programarà un de petit format per a novembre
Cultura i Mitjans
L'edició de tardor d'aquest cicle també comptarà amb un concert de la menorquina, guanyadora del Premi Altaveu 2022, Anna Ferrer
ARA A PORTADA
-
Economia La Fàbrica Nova de Manresa mostra la seva nova façana monumental 37 anys després del tancament Pere Fontanals
-
Política Junts exigeix a Aloy que garanteixi l'«ordre públic» després que la PAHC hagi omplert de brossa el seu local Pere Fontanals
-
-
Societat Ajornat el desnonament d'una dona i el seu fill a Manresa gràcies al «decret Maricarmen» Pere Fontanals
-
Successos Quatre dels nou detinguts per grafits en trens van actuar a Sant Vicenç de Castellet Pere Fontanals
Publicat el
12 d’octubre de 2022 a
les 09:15
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El retaule de Sant Marc i el frontal florentí tornen dimarts del Prado a la Seu
-
Cultura i Mitjans
Les Caputxines i la Fàbrica Nova obren portes per les Jornades Europees del Patrimoni
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós organitza una Setmana Jove amb tallers, oci i concert de cloenda
-
Cultura i Mitjans
L'Orquestra Simfònica Sant Cugat interpretarà «La Novena» de Beethoven diumenge al Kursaal
-
Cultura i Mitjans
El musical «El fil invisible», basat en el conte de Míriam Tirado, torna dissabte al Kursaal
-
Cultura i Mitjans
Oceano Valiente guanya amb «Pla B» el Premi Jove de Microteatre d'Els Carlins
