
L'actor Toni Albà protagonitzarà un dels actes centrals de la Festa Major de Súria amb la seva popular imitació d'un peculiar monarca en l'espectacle ‘Audiència i-Real', que es podrà veure el diumenge 7 de juliol a les 21.30 h., al pavelló municipal d'esports. Les entrades seran numerades i es podran comprar anticipadament a partir del dimarts vinent, 25 de juny, a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC), a la planta baixa de la Casa de la Vila, en horari d'atenció al públic.
En aquest espectacle, el rei parodiat per Toni Albà ofereix una insòlita roda de premsa en la qual respon (a la seva manera) les preguntes dels espectadors. El conegut actor vilanoví adverteix en la presentació de l'obra que qualsevol semblança amb la realitat és, evidentment, pura coincidència.
Les entrades anticipades tindran un preu de 10 euros. En taquilla, el seu preu serà de 15 euros.
Toni Albà va néixer l'any 1961 a Vilanova i la Geltrú (Garraf). La seva llarga trajectòria professional es va iniciar a finals dels anys setanta i s'ha desenvolupat al teatre, el cinema i la televisió. En els darrers anys, les seves imitacions als programes televisius ‘Polònia' i ‘Crackòvia' han aconseguit una gran popularitat.
L'espectacle ‘Audiència i-Real' s'ha representat amb èxit a Barcelona, Balears, País Valencià, Madrid i diferents poblacions catalanes.