L'humorista i actor polifacètic Toni Asencio, més conegut per Toni Moog, portarà al Kursaal demà divendres, 21 d'octubre a 2/4 d'11 del vespre, el seu darrer xou, 'Facemoog'. Moog presenta el seu espectacle que s'ha pogut veure durant setmanes al teatre Capitol de Barcelona amb un èxit aclaparador.
Després de la bona acollida del seu primer espectacle en soliatri "Singles" i del seu triomf en el cicle "Comedy ZOO", ara Moog s'endinsa en l'apassionant món de les xarxes socials. Toni Moog és un usuari i defensor de Facebook, Twitter, Youtube, Hotmail, MSN,… entre tots els seus comptes té més de 30.000 seguidors. Així, doncs, ningú millor que ell per riure's del fenomen social del moment.
Les entrades per a l'espectacle, que costen 20€ (16€ amb el carnet Galliner) es poden comprar a les taquilles del Kursaal, per telèfon i per internet (www.kursaal.cat).
Toni Moog porta divendres el seu xou al Kursaal
El seu darrer espectacle, "Facemoog" és un monòleg descarat sobre les noves tecnologies
ARA A PORTADA
Publicat el 20 d’octubre de 2011 a les 16:10
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans L'Arxiu Municipal de Súria incorpora una col·lecció històrica gràcies a la donació de Manel Yagües
-
Cultura i Mitjans La Torre dels Comtals passa a mans públiques per salvar el patrimoni mil·lenari de Manresa
-
Cultura i Mitjans Publicat «El Llibre Vermell de Montserrat», un tresor únic de la música medieval revisat pel pare Gregori Estrada
-
Cultura i Mitjans Cineclub Manresa rep el Premi Nunes 2024 al millor fet cineclubista pel cicle Visuals
-
Cultura i Mitjans La Casa Museu Prat de la Riba de Castellterçol inicia un cicle de visites guiades
-
Cultura i Mitjans Sallent obre la Festa Major 2025 amb l'Esvalotada i el pregó del Club Natació ASFC