L'humorista i actor polifacètic Toni Asencio, més conegut per Toni Moog, portarà al Kursaal demà divendres, 21 d'octubre a 2/4 d'11 del vespre, el seu darrer xou, 'Facemoog'. Moog presenta el seu espectacle que s'ha pogut veure durant setmanes al teatre Capitol de Barcelona amb un èxit aclaparador.
Després de la bona acollida del seu primer espectacle en soliatri "Singles" i del seu triomf en el cicle "Comedy ZOO", ara Moog s'endinsa en l'apassionant món de les xarxes socials. Toni Moog és un usuari i defensor de Facebook, Twitter, Youtube, Hotmail, MSN,… entre tots els seus comptes té més de 30.000 seguidors. Així, doncs, ningú millor que ell per riure's del fenomen social del moment.
Les entrades per a l'espectacle, que costen 20€ (16€ amb el carnet Galliner) es poden comprar a les taquilles del Kursaal, per telèfon i per internet (www.kursaal.cat).
Toni Moog porta divendres el seu xou al Kursaal
El seu darrer espectacle, "Facemoog" és un monòleg descarat sobre les noves tecnologies
ARA A PORTADA
Publicat el 20 d’octubre de 2011 a les 16:10
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Súria suspèn actes de la Festa de Sant Sebastià pel dol oficial per l'accident ferroviari de Còrdova
-
Cultura i Mitjans
El Consell Comarcal del Bages impulsa el català al comerç amb la campanya «Digue-ho en català!»
-
Cultura i Mitjans
Andreu Noguero i Manu Barreiro guanyen el 16è Premi Fotogràfic Memorial Modest Francisco
-
Cultura i Mitjans
L'Ajuntament de Manresa adquireix un nou piano de cua de gamma alta per al Conservatori
-
Cultura i Mitjans
Les enginyeres Estel Blay i Anna Bach rebran el 6è Premi Rosa Argelaguet i Isanta
-
Cultura i Mitjans
Alba Careta publica «Panical», un disc que reivindica força i arrels femenines amb jazz europeu
