L'humorista i actor polifacètic Toni Asencio, més conegut per Toni Moog, portarà al Kursaal demà divendres, 21 d'octubre a 2/4 d'11 del vespre, el seu darrer xou, 'Facemoog'. Moog presenta el seu espectacle que s'ha pogut veure durant setmanes al teatre Capitol de Barcelona amb un èxit aclaparador.
Després de la bona acollida del seu primer espectacle en soliatri "Singles" i del seu triomf en el cicle "Comedy ZOO", ara Moog s'endinsa en l'apassionant món de les xarxes socials. Toni Moog és un usuari i defensor de Facebook, Twitter, Youtube, Hotmail, MSN,… entre tots els seus comptes té més de 30.000 seguidors. Així, doncs, ningú millor que ell per riure's del fenomen social del moment.
Les entrades per a l'espectacle, que costen 20€ (16€ amb el carnet Galliner) es poden comprar a les taquilles del Kursaal, per telèfon i per internet (www.kursaal.cat).
Toni Moog porta divendres el seu xou al Kursaal
El seu darrer espectacle, "Facemoog" és un monòleg descarat sobre les noves tecnologies
ARA A PORTADA
Publicat el
20 d’octubre de 2011 a
les 16:10
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
«Volem transmetre el bosc amb una mossegada»: els secrets del mètode Joviat per formar els pastissers del futur
-
Cultura i Mitjans
Castellbell proposarà a Manresa que la Flor de Sol formi part de la Festa de la Llum
-
Cultura i Mitjans
Robirosa defensa el valor de la cultura en el periodisme esportiu a Manresa
-
Cultura i Mitjans
«Al bosc vermell, un cavall fuig» de Marta Soldado guanya el 26è Premi Amat-Piniella
-
Cultura i Mitjans
Una quarantena de persones participen al Joc de Ciutat de la Llum
-
Cultura i Mitjans
Jaume Duch visita Eurecat a Manresa i destaca el seu paper en la sobirania tecnològica europea
