Sant Vicenç de Castellet celebrarà, del 19 al 22 de gener, una nova edició de la Festa Major d'Hivern i ho farà amb propostes molt variades. Entre les activitats programades, destaca l'exposició i presentació del llibre El pont de Sant Vicenç de Castellet, una funció d'Improshow i el tradicional pregó institucional, enguany a càrrec de la periodista i presentadora del TN cap de setmana de TV3, Cristina Riba.
Els actes, organitzats per l'Ajuntament i entitats del poble, començaran el divendres 19 de gener amb l'obertura de la mostra i la presentació del llibre El pont de Sant Vicenç de Castellet, de la mà de l'historiador i escriptor santvicentí Jordi Suades, i finalitzaran el dilluns 22 de gener, diada de Sant Vicenç, amb una projecció cinematogràfica a l'Auditori Maria Carme Grau Vilardell. Precisament la presentació del llibre clourà els actes per commemorar el centenari del pont d'accés al municipi que es van celebrar al llarg del 2023.
El regidor d'Actes i Festes, Pau Polo, anima a tothom a participar en els actes programats i destaca la incorporació d'activitats com "la festa jove destinada a infants de 12 a 16 anys, que normalment no poden accedir a aquest tipus d'esdeveniments, o l'Improshow adreçat a un públic familiar".
Torna la Festa Major d'Hivern de Sant Vicenç de Castellet
Durant quatre dies el municipi acollirà una desena llarga d'activitats culturals i lúdiques per a tots els públics
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de gener de 2024 a les 13:06
Actualitzat el 25 de març de 2024 a les 14:23
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans La Biblioteca del Casino incorpora dotze treballs de recerca de batxillerat al seu fons local
-
Cultura i Mitjans Els municipis de l'oest del Bages impulsen el projecte comunitari Patrimoni Obert
-
Cultura i Mitjans El 6è Congrés Internacional de Geologia i Mineria Ambiental celebra a Súria les seves primeres sessions de treball
-
Cultura i Mitjans Santpedor restaura una col·lecció de 90 pergamins reials dels segles XIV al XVI
-
Cultura i Mitjans Navarcles arrenca el pla per protegir el seu patrimoni: visita exhaustiva per identificar els béns a conservar
-
Cultura i Mitjans Sallent dona el tret de sortida a les Enramades amb disset espais engalanats