Tornaré va ser la última cançó de l'últim disc del manresà Oriol Barri, Quan tot canvia, una amenaça ara feta realitat amb un EP de dues cançons anomenat Tornar en què l'artista explicarà totes les fases del dol després de la pèrdua dels seus dos pares i de l'experiència de la pandèmia de la Còvid.
Encara que el tema sembli dur, l'energia d'aquest EP és positiva, alegre i molt potent. Constel·lacions (nova versió de la cançó ja publicada) és el primer videoclip que apareixerà el proper dimecres 19 d'abril en exclusiva a la web de la revista Enderrock.cat.
Aquest primer videoclip explica la relació entre tres personatges que viuen una pèrdua sobtada d'un ésser estimat. El vídeo acabarà amb un final obert i no serà fins la publicació d'Aires de tardor (la segona peça de Tornar) que es resoldrà aquesta història. Aquesta, serà una cançó totalment estiuenca, alegre i positiva, acompanyat d'un videoclip ple de color i rauxa.
La resolució de Tornar es presentarà el 5 de maig al concert que l'artista i la seva banda oferiran al Voilà! Manresa, on es projectarà el videoclip en primícia. La setmana següent aquest serà públic per a tothom. El Voilà! va ser on Oriol Barri i la banda van començar l'anterior gira que mai van poder tancar a causa de la pandèmia.
El concert amb tota la banda al cafè-teatre Voilà! Manresa servirà per tancar la gira Quan tot canvia que mai es va poder tancar arran de la pandèmia i, alhora, servirà per celebrar aquest nou EP amb l'estrena de les dues noves cançons i escalfaran motors de cara al nou disc que sortirà a principis de 2024.
Oriol Barri ja té confirmades per als propers mesos, a banda del concert de Manresa, actuacions a Corbera de Llobregat, Can Font de la Muntanya - Sant Julià de Ramis, Artà (Mallorca) i Manacor (Mallorca).
Tres anys després de l'últim concert, Oriol Barri torna als escenaris amb nova música
Cultura i Mitjans
Estrenarà l'EP "Tornar" el proper 5 de maig al Voilà! de Manresa, allà on va començar l'anterior gira que mai va poder tancar a causa de la pandèmia
ARA A PORTADA
-
Economia Els restaurants Slow Food consoliden les Temporades Gastronòmiques del Bages Pere Fontanals
-
-
Societat El Mercat de la Terra de Sant Fruitós reivindica el tomàquet amb gastronomia i activitats familiars Redacció
-
Política El ple rebutja la proposta de Fem Manresa per retirar part de l'asfalt de la plaça Neus Català Pere Fontanals
-
Esports Un recés a correcuita fa girar el ple i Manresa demanarà ser seu de la selecció de bàsquet Pere Fontanals
Publicat el
15 d’abril de 2023 a
les 20:29
Actualitzat el
15 d’abril de 2023 a les
20:47
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Sant Cugat del Racó celebrarà dissabte la seva Festa Major
-
Cultura i Mitjans
Castelltallat es prepara per viure un eclipsi solar històric amb un ampli programa astronòmic
-
Cultura i Mitjans
Maria del Mar Bonet tancarà dissabte la tercera edició de Les Nits de la Duquessa de Cardona
-
Cultura i Mitjans
Santpedor celebrarà la Festa de Santa Anna amb el Club de Tennis com a nou abanderat
-
Cultura i Mitjans
Monistrol de Montserrat entra als dies centrals d'una Festa Major plena de música i tradició
-
Cultura i Mitjans
El Festival Camins neix gran: un èxit inèdit que corona el nou estiu musical de Manresa
