L'Associació de Veïns del barri de Cal Gravat-Bufalvent ha celebrat aquesta nit la revetlla de Sant Joan amb l'arribada de la Flama del Canigó. Les activitats han aplegat unes 300 persones al voltant de la tradicional foguera de Sant Joan que acull cada any el barri.
La festa ha començat a les amb la recollida de la Flama del Canigó a la Plaça Bonavista des d'on ha iniciat el recorregut pels carrers Gaudí, Viladordis, Sant Cristòfol, Pont de Vilomara, Àlvar Aalto, Passeig de Joan Miró, Puig i Cadafalch i fins arribar a Plaça de Cal Gravat, on s'ha custodiat al local social de l'associació fins al moment d´encendre la foguera, a les 10 de la nit.
Enguany la lectura del Manifest de la Flama 2016 ha anat a càrrec de Rosa Perramon, veïna del barri de Cal Gravat. El major nombre de persones s´han aplegat a la Plaça Josep Lluís Sert per veure l'encesa de la foguera i celebrar la festa amb coca i xocolata.

- Encesa de la foguera de Sant Joan al barri de Cal Gravat -
- AVV Cal Gravat
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de juny de 2016 a les 23:03
Actualitzat el 23 de juny de 2016 a les 23:09
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans L'Arxiu Municipal de Súria incorpora una col·lecció històrica gràcies a la donació de Manel Yagües
-
Cultura i Mitjans Publicat «El Llibre Vermell de Montserrat», un tresor únic de la música medieval revisat pel pare Gregori Estrada
-
Cultura i Mitjans Cineclub Manresa rep el Premi Nunes 2024 al millor fet cineclubista pel cicle Visuals
-
Cultura i Mitjans La Casa Museu Prat de la Riba de Castellterçol inicia un cicle de visites guiades
-
Cultura i Mitjans Sallent obre la Festa Major 2025 amb l'Esvalotada i el pregó del Club Natació ASFC
-
Cultura i Mitjans El «Centaures de la nit» de Marc Recha entra a Filmin i Prime Video