Estudiants de batxillerat de química dels instituts de la Catalunya Central han estat convocats a les aules de la UPC a Manresa en ocasió de la 30ª edició de l'Olimpíada de Química. En aquesta edició el guanyador ha estat Ferran Sebarroja Torra, de l'IES Cal Gravat de Manresa, que ja es va classificar, el mes passat, per a la final catalana de l'Olimpíada de Biologia.
La prova ha estat organitzada pel Col·legi de Químics de Catalunya i ha aplegat aquest dimarts a més de quatre cents participants de tota Catalunya.
Un alumne de l'IES Cal Gravat guanya l'Olimpíada de Química de la Catalunya Central
Cultura i Mitjans
ARA A PORTADA
-
Política Dreta i extrema dreta situen Sor Lucía Caram al centre de la diana electoral a Manresa Pere Fontanals
-
Política Els alcaldes de Sant Fruitós i Sant Vicenç alliçonen Manresa sobre seguretat Pere Fontanals
-
Successos Tallen el carrer Vilanova de Manresa mentre es valora el risc d'esfondrament d'un edifici Pere Fontanals
-
Economia L'Agència Espacial tria la companyia del manresà Sanpere per desenvolupar la xarxa de connectivitat segura de la UE ACN | Pere Fontanals
-
Publicat el
07 de març de 2017 a
les 22:23
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Artés celebrarà una nova audició de sardanes aquest dissabte
-
Cultura i Mitjans
Sis anys sense Lluís Calderer: 16 vídeos recuperen una entrevista sobre la seva trajectòria cívica i cultural
-
Cultura i Mitjans
L'itinerari del Camí Oliba per Viladordis protagonitzarà la nova caminada Bages-Geoparc
-
Cultura i Mitjans
L'Orfeó Manresà celebrarà 125 anys d'història amb una vintena d'actes i un gran espectacle final
-
Cultura i Mitjans
Voilà al Cobert torna a Sant Fruitós amb un cap de setmana de música i gastronomia
-
Cultura i Mitjans
La Fira de Sant Miquel tornarà a omplir Santpedor d'activitats populars, cultura i productes ecològics
