El monestir de les caputxines de Manresa va inaugurar divendres la mostra Art al claustre, organitzada pels estudiants de l'Aula d'Arts de Cal Gravat. L'exposició està instal·lada al claustre del convent, un espai habitualment tancat al públic, que s'obre ara de forma excepcional per acollir una col·lecció de quaranta-quatre obres d'una quarantena d'artistes catalans, la meitat d'ells originaris de la Catalunya Central.
Un centenar llarg de persones van assistir a la jornada inaugural, que va comptar amb un acte de benvinguda a l'església del monestir, amb els parlaments de la mare abadessa, la directora de l'Institut i representants dels alumnes responsables del projecte. Ja a l'interior del claustre, els visitants van gaudir de les pintures exposades en cavallets a les diferents ales. Cadascuna de les obres està acompanyada d'una cartel·la, on hi apareixen les dades tècniques de l'obra i un codi QR, a través del qual es pot accedir a la informació biogràfica sobre l'artista i un comentari de l'obra realitzats pels joves estudiants.
L'exposició es pot visitar fins al 27 de juny, en horaris de cap de setmana: els dissabtes i diumenges al matí d'11 a 13:30 h, i els dissabtes a la tarda, de 18 a 20h. Els quadres exposats estan a la venda en benefici de les germanes caputxines.
Un centenar llarg de persones a la inauguració d'«Art al claustre» al convent de les caputxines
L'exposició es pot visitar fins al 27 de juny, en horaris de cap de setmana
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de maig de 2021 a les 19:01
Actualitzat el 29 de maig de 2021 a les 19:07
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans ERC qüestiona la cessió de Vallhonesta i reclama que l'ermita sigui propietat pública
-
Cultura i Mitjans «Esclat», de Jordi Cirera, guanya el concurs de cartell de la Festa Major de Sallent 2025
-
Cultura i Mitjans Sant Vicenç de Castellet pren les regnes de Vallhonesta per garantir-ne la preservació
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà les primeres Jornades d'Arc Barroc de Catalunya
-
Cultura i Mitjans La Tomacada reuneix més de 250 persones a Sant Fruitós en la seva 12a edició
-
Cultura i Mitjans Unes 1.800 persones participen en les activitats d'estiu per fomentar la convivència i el català a Manresa