El monestir de les caputxines de Manresa va inaugurar divendres la mostra Art al claustre, organitzada pels estudiants de l'Aula d'Arts de Cal Gravat. L'exposició està instal·lada al claustre del convent, un espai habitualment tancat al públic, que s'obre ara de forma excepcional per acollir una col·lecció de quaranta-quatre obres d'una quarantena d'artistes catalans, la meitat d'ells originaris de la Catalunya Central.
Un centenar llarg de persones van assistir a la jornada inaugural, que va comptar amb un acte de benvinguda a l'església del monestir, amb els parlaments de la mare abadessa, la directora de l'Institut i representants dels alumnes responsables del projecte. Ja a l'interior del claustre, els visitants van gaudir de les pintures exposades en cavallets a les diferents ales. Cadascuna de les obres està acompanyada d'una cartel·la, on hi apareixen les dades tècniques de l'obra i un codi QR, a través del qual es pot accedir a la informació biogràfica sobre l'artista i un comentari de l'obra realitzats pels joves estudiants.
L'exposició es pot visitar fins al 27 de juny, en horaris de cap de setmana: els dissabtes i diumenges al matí d'11 a 13:30 h, i els dissabtes a la tarda, de 18 a 20h. Els quadres exposats estan a la venda en benefici de les germanes caputxines.
Un centenar llarg de persones a la inauguració d'«Art al claustre» al convent de les caputxines
L'exposició es pot visitar fins al 27 de juny, en horaris de cap de setmana
ARA A PORTADA
-
Carrer Guimerà: tot a punt per als nous recorreguts de bus i per a una tarifa plana d'aparcament Pere Fontanals
-
-
Junts insta l'Ajuntament de Manresa a allunyar-se de les empreses vinculades al cas DGAIA Pere Fontanals
-
Descobreix la Setmana del Turisme Industrial: experiències úniques per redescobrir el passat fabril del Bages Pere Fontanals
-
Manresa retrà homenatge a les víctimes del franquisme cinquanta anys després de les detencions Pere Fontanals
Publicat el 29 de maig de 2021 a les 19:01
Actualitzat el 29 de maig de 2021 a les 19:07
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Tina Araüna exposa «Matriu» al MoMa Espai Cultural de Manresa
-
Cultura i Mitjans Restauren quatre relleus històrics del Poble Vell de Súria per conservar el llegat del llinatge Cardona
-
Cultura i Mitjans Edicions FUB publica «Just quan despertava», el relat inèdit de Josep Maria Aloy sobre joves en risc
-
Cultura i Mitjans La Festa de la Verema del Bages celebra els 30 anys amb rècord de públic i de copes de vi venudes
-
Cultura i Mitjans Les Fabricantes reviuen el passat fabril de Valls i Palà de Torroella amb èxit de públic i activitats
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós obre inscripcions per al Mercat de Nadal amb casetes i pista de gel