El monestir de les caputxines de Manresa va inaugurar divendres la mostra Art al claustre, organitzada pels estudiants de l'Aula d'Arts de Cal Gravat. L'exposició està instal·lada al claustre del convent, un espai habitualment tancat al públic, que s'obre ara de forma excepcional per acollir una col·lecció de quaranta-quatre obres d'una quarantena d'artistes catalans, la meitat d'ells originaris de la Catalunya Central.
Un centenar llarg de persones van assistir a la jornada inaugural, que va comptar amb un acte de benvinguda a l'església del monestir, amb els parlaments de la mare abadessa, la directora de l'Institut i representants dels alumnes responsables del projecte. Ja a l'interior del claustre, els visitants van gaudir de les pintures exposades en cavallets a les diferents ales. Cadascuna de les obres està acompanyada d'una cartel·la, on hi apareixen les dades tècniques de l'obra i un codi QR, a través del qual es pot accedir a la informació biogràfica sobre l'artista i un comentari de l'obra realitzats pels joves estudiants.
L'exposició es pot visitar fins al 27 de juny, en horaris de cap de setmana: els dissabtes i diumenges al matí d'11 a 13:30 h, i els dissabtes a la tarda, de 18 a 20h. Els quadres exposats estan a la venda en benefici de les germanes caputxines.
Un centenar llarg de persones a la inauguració d'«Art al claustre» al convent de les caputxines
L'exposició es pot visitar fins al 27 de juny, en horaris de cap de setmana
Ara a portada
Publicat el 29 de maig de 2021 a les 19:01
Actualitzat el 29 de maig de 2021 a les 19:07
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans La Diputació dedica un vídeo al Fons Fotografia Juncadella de Súria
-
Cultura i Mitjans L'Escola de Música del Conservatori obrirà la preinscripció per al nou alumnat el 12 de maig
-
Cultura i Mitjans Els Premis Lacetània 2025 incorporen la novetat de la Beca de Recerca Museu del Barroc
-
Cultura i Mitjans Santpedor obre la convocatòria per participar en el 13è Concurs de Música Jove