La plaça Neus Català de Manresa, just davant de la parròquia de Crist Rei. s'ha tornat a omplir de famílies manresanes ben mudades per fer la benedicció del ram en la diada que dona el tret de sortida als actes de la Setmana Santa. Aquest diumenge al vespre, la tercera Processó del Silenci donarà continuïtat al Diumenge de Rams.
Durant el matí, els Armats de Manresa han ofert la nota de color amb de desfilada de la festa del banderer, que consisteix en atorgar el privilegi d'un armat a portar la bandera SPQR durant l'any en curs. La formació ha sortit d'hora des de la seu de l'entitat per visitar les residències Valldaura i de les Josefines. Tot seguit, ha fet un recorregut a la ciutat fins al domicili del nou banderer, on s'ha fet el canvi de bandera.
Coincidint amb el Diumenge de Rams, la formació s'ha dirigit a Crist Rei, a la plaça Neus Català, on al migdia han mostrat les seves evolucions romanes: entre les quals la fletxa, la tortuga, l'estrella.
Un Diumenge de Rams assolellat dona entrada a la Setmana Santa de Manresa
Els Armats han protagonitzat la posta a punt més colorida amb la festa del banderer
ARA A PORTADA
-
-
Alumnes de secundària tallen l'Eix Transversal i provoquen el col·lapse a la ronda de Manresa Pere Fontanals
-
Una cuinera de Manresa reclama acomiadament nul per persecució sindical després de denunciar les condicions laborals Pere Fontanals
-
El Clam 2025 portarà a Manresa i Navarcles grans estrenes internacionals i homenatges únics Pere Fontanals
-
Manresa es convertirà en un gran aeroport comercial amb la segona edició de la Shopping Fest Pere Fontanals
Publicat el 24 de març de 2024 a les 13:23
Actualitzat el 24 de març de 2024 a les 22:08
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós impulsa un Pla Local de Foment de la Lectura per als pròxims quatre anys
-
Cultura i Mitjans Som Riu d'Or porta la cultura popular de Sant Fruitós a Còrsega
-
Cultura i Mitjans Les Jornades d'Art Barroc de Catalunya exhaureixen les places presencials i es podran seguir en línia
-
Cultura i Mitjans Les terceres jornades de teatre de Fonollosa reten homenatge a l'actriu manresana Assumpció Balaguer
-
Cultura i Mitjans Santpedor tanca la Fira de Sant Miquel amb gran afluència i més de 40 activitats
-
Cultura i Mitjans Sallent acull un concert de sardanes amb estrenes i homenatges