La plaça Neus Català de Manresa, just davant de la parròquia de Crist Rei. s'ha tornat a omplir de famílies manresanes ben mudades per fer la benedicció del ram en la diada que dona el tret de sortida als actes de la Setmana Santa. Aquest diumenge al vespre, la tercera Processó del Silenci donarà continuïtat al Diumenge de Rams.
Durant el matí, els Armats de Manresa han ofert la nota de color amb de desfilada de la festa del banderer, que consisteix en atorgar el privilegi d'un armat a portar la bandera SPQR durant l'any en curs. La formació ha sortit d'hora des de la seu de l'entitat per visitar les residències Valldaura i de les Josefines. Tot seguit, ha fet un recorregut a la ciutat fins al domicili del nou banderer, on s'ha fet el canvi de bandera.
Coincidint amb el Diumenge de Rams, la formació s'ha dirigit a Crist Rei, a la plaça Neus Català, on al migdia han mostrat les seves evolucions romanes: entre les quals la fletxa, la tortuga, l'estrella.
Un Diumenge de Rams assolellat dona entrada a la Setmana Santa de Manresa
Cultura i Mitjans
Els Armats han protagonitzat la posta a punt més colorida amb la festa del banderer
ARA A PORTADA
-
Política Lakshmi Roset atribueix a l'extrema dreta els comentaris masclistes per «dissuadir» les dones Pere Fontanals
-
Política Centenars de comentaris sexualitzats sobre la regidora de la CUP de Moià després d'un vídeo polític a les xarxes Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Cardona reivindica els seus orígens en una Festa Major amb més de quaranta actes Pere Fontanals
-
Política Denuncien davant la Guàrdia Urbana de Manresa un mural de la Festa Major Alternativa Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Els 400 drons enamoren Manresa abans d'un multitudinari Castell de Focs a l'Agulla Pere Fontanals
Publicat el
24 de març de 2024 a
les 13:23
Actualitzat el
24 de març de 2024 a les
22:08
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Festa Major Alternativa d'Artés arriba a la 29a edició amb quatre dies de cultura i reivindicació
-
Cultura i Mitjans
El Castell de Focs i l'espectacle de drons de la Festa Major de Manresa en imatges
-
Cultura i Mitjans
Sílvia Orriols crema durant la Festa Major Alternativa de Manresa
-
Cultura i Mitjans
Salma Kriouar i Aleix Farré, nous pubilla i hereu de Manresa
-
Cultura i Mitjans
Memòria.cat publica els curtmetratges de la Manresa desconeguda de cine després d'omplir la Plana de l'Om
-
Cultura i Mitjans
La caiguda del gegant Hereu marca una ballada de la imatgeria amb èxit de públic
