La plaça Neus Català de Manresa, just davant de la parròquia de Crist Rei. s'ha tornat a omplir de famílies manresanes ben mudades per fer la benedicció del ram en la diada que dona el tret de sortida als actes de la Setmana Santa. Aquest diumenge al vespre, la tercera Processó del Silenci donarà continuïtat al Diumenge de Rams.
Durant el matí, els Armats de Manresa han ofert la nota de color amb de desfilada de la festa del banderer, que consisteix en atorgar el privilegi d'un armat a portar la bandera SPQR durant l'any en curs. La formació ha sortit d'hora des de la seu de l'entitat per visitar les residències Valldaura i de les Josefines. Tot seguit, ha fet un recorregut a la ciutat fins al domicili del nou banderer, on s'ha fet el canvi de bandera.
Coincidint amb el Diumenge de Rams, la formació s'ha dirigit a Crist Rei, a la plaça Neus Català, on al migdia han mostrat les seves evolucions romanes: entre les quals la fletxa, la tortuga, l'estrella.
Un Diumenge de Rams assolellat dona entrada a la Setmana Santa de Manresa
Els Armats han protagonitzat la posta a punt més colorida amb la festa del banderer
ARA A PORTADA
-
Apareix el jove desaparegut al Santuari del Far: ha estat voltant sol més d'una setmana Marc Orts i Cussó
-
-
Docents per l'Habitatge denuncia que 10 infants del Bages afronten desnonaments imminents aquesta setmana Redacció
-
«Norma» de Bellini arribarà al Kursaal en una nova producció de la Fundació Òpera Catalunya Redacció
-
Publicat el
24 de març de 2024 a
les 13:23
Actualitzat el
24 de març de 2024 a les
22:08
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Dues mostres als centres cívics se sumen als 50 anys de Foto Art Manresa
-
Cultura i Mitjans
«Trajectòries Singulars» mostra el talent creatiu de tres artistes d'Ampans
-
Cultura i Mitjans
Tot a punt per al lliurament de la Medalla de la Ciutat al Mèrit Cultural a Francesc Comas
-
Cultura i Mitjans
Focus Positiu premia Vanessa Toro i consolida la fotografia com a cura
-
Cultura i Mitjans
Un alumne de l'Oms i de Prat entra al Programa ARGO de la UAB amb un projecte televisiu
-
Cultura i Mitjans
Manresa impulsa un projecte de memòria oral per recuperar la història del tèxtil local
