La colla El grupet, amb una proposta de melós de calamar i sobrassada s'ha emportat el premi a la millor proposta del concurs d'arrossos de la Festa de l'Arròs de Sant Fruitós de Bages. El plat més ben presentat ha estat una paella d'arròs a la llauna, cuinada per la colla El tros, i el plat més original ha estat un arròs de seitons del grup Noruega.
En aquesta edició de la Festa de l'Arròs, s'ha ampliat la participació en el concurs d'arrossos a vint-i-cinc grups, i també aquells grups que no han pogut participar en el concurs per manca de places, han pogut cuinar al Bosquet, fora de concurs.
El jurat ha estat format pel cuiner de la Fundació Alícia Marc Puig Pey, l'expert en cuina de la Cambra arrossera del Montsià Gustavo Turón i el cuiner del Restaurant Casino de Sant Fruitós de Bages Joan Ramallat.
[superfillagrantema]1722[/superfillagrantema]
[naciomanresa]
Un melós de calamar i sobrassada guanya el concurs de la Festa de l'Arròs de Sant Fruitós
Vint-i-cinc colles han participat en aquesta edició
Ara a portada
Publicat el 16 de febrer de 2024 a les 22:03
Actualitzat el 16 de febrer de 2024 a les 22:10
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans La Diputació dedica un vídeo al Fons Fotografia Juncadella de Súria
-
Cultura i Mitjans L'Escola de Música del Conservatori obrirà la preinscripció per al nou alumnat el 12 de maig
-
Cultura i Mitjans Els Premis Lacetània 2025 incorporen la novetat de la Beca de Recerca Museu del Barroc
-
Cultura i Mitjans Santpedor obre la convocatòria per participar en el 13è Concurs de Música Jove