La imatge d'una actuació dels Bastoners de Súria a l'Era del Castell ha estat escollida com a guanyadora del concurs fotogràfic 15a Fira Medieval d'Oficis de Súria a Instagram. El jurat del premi va escollir la foto entre les 196 imatges presentades, la xifra més elevada que s'ha registrat en les tres edicions d'aquesta convocatòria.
L'autor de la fotografia guanyadora és Raúl Martínez (Terrassa), que la va presentar amb el títol 'Cuando se une el baile y la música para convertirse en un arte'. El jurat estava format pel regidor d'Ensenyament, Turisme i Participació, Miquel Caelles, i altres persones vinculades a l'organització i a les entitats participants en la Fira Medieval d'Oficis. El premi és una estada de dues nits per a dues persones a la casa rural Torreblanca (Súria).
Els membres del jurat van destacar els valors plàstics de la fotografia guanyadora, en què la silueta dels Bastoners de Súria es retalla sobre els núvols d'un cel de capvespre. En les anteriors edicions del concurs, el premi ha estat per a imatges de la filadora del carrer Major del Poble Vell i del grup Els Berros de la Cort.
El concurs fotogràfic 15a Fira Medieval d'Oficis de Súria a Instagram va ser convocat per l'Ajuntament de Súria per tal d'estimular la participació dels visitants del certamen. Totes les imatges presentades es poden veure a la xarxa social Instagram amb l'etiqueta #firamedievalsuria.
ARA A PORTADA
-
Successos Manresa eixamplarà la Guàrdia Urbana fins a 120 agents i espera 15 interins immediats Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Tocats de Lletra celebra vint anys amb 51 propostes poètiques en 38 espais de Manresa Pere Fontanals
-
Política Junts reclama una auditoria externa i independent de la despesa social de Manresa Pere Fontanals
-
Publicat el
18 de gener de 2017 a
les 20:58
Actualitzat el
18 de gener de 2017 a les
21:02
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Principal de la Bisbal protagonitza una matinal sardanista a Callús aquest diumenge
-
Cultura i Mitjans
Sant Joan de Vilatorrada s'immergeix en els aiguats de 1907 amb la 14a edició d'Embarrats
-
Cultura i Mitjans
Txema Rico i Manel Solé reparteixen abstracció i figuració pels centres cívics de Manresa
-
Cultura i Mitjans
FeMBlues recupera l'escena del blues a Manresa amb set concerts fins a l'abril de 2027
-
Cultura i Mitjans
«Tarsius» posa veu al suïcidi juvenil i obre un debat amb professionals de la salut
-
Cultura i Mitjans
Tot a punt per a la 29a Mediterrània que posarà l'accent en la participació a la cultura popular
