Visita de les emissàries del carter reial a l'Escola Joviat. Foto: AjM
Unes emissàries del Príncep Assuan ha començat aquest divendres la visita a diferents escoles de la ciutat per lliurar als alumnes més menuts les cartes per escriure els desitjos que vulguin fer arribar als Reis de l'Orient. És previst que des d'avui i fins dimecres de la setmana vinent aquestes representants del carter reial visitin sis centres educatius de la ciutat –Joviat, Sant Ignasi, Dominiques, Serra i Húnter, La Salle i Vedruna– i més de 1.600 alumnes.
La iniciativa està impulsada per l'Agrupació Cultural del Bages amb el suport de l'Ajuntament de Manresa, i és la primera vegada que es porta a terme. Un grup de voluntaris, la major part dels quals vinculats al Grup de Teatre Mion-Puigberenguer, són els encarregats de fer possible la representació de les emissàries del Príncep Assuan. L'objectiu de la iniciativa és fomentar la il·lusió dels més menuts envers el carter i la cavalcada reial.
Un cop emplenades, els alumnes i tots els infants de la ciutat que ho desitgin podran portar les cartes al Príncep Assuan, que enguany estarà al pati del Kursaal entre el 27 de desembre i el 4 de gener de 2/4 de 6 a les 8 de la tarda.
Unes emissàries del Príncep Assuan reparteixen cartes per escriure als Reis d'Orient
Enguany, el carter reial estarà al pati del Kursaal entre el 27 de desembre i el 4 de gener de 2/4 de 6 a 8 de la tarda
Ara a portada
-
-
Plans La Moreneta tornarà a sobrevolar l'Abadia de Montserrat amb motiu del dia de la Mare de Déu Redacció
-
Societat La Sareb insta la Plataforma dels Aliments de Manresa a marxar de la carretera de Vic Pere Fontanals
-
Política Aliança Catalana denuncia als Mossos l'assenyalament públic que va patir la diada de Sant Jordi Pere Fontanals
-
Publicat el 19 de desembre de 2010 a les 15:13
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Santpedor obre la convocatòria per participar en el 13è Concurs de Música Jove
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral
-
Cultura i Mitjans Manresa completa un dels Sant Jordi més lluïts dels darrers anys
-
Cultura i Mitjans L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes