Han passat una bona estona, i una bona part han tornat al Kursaal després de gairebé 2 anys. Un total de 320 persones entre usuaris i treballadors de residències de gent gran del Bages han assistit aquest dimecres al matí a un concert-espectacle amb la Cobla La Selestial, dirigida pel mestre Jordi Paulí, amb Pep Marquès com a mestre de cerimònies.
Era una activitat gratuïta i pensada especialment per a les persones que viuen en residències de gent gran de Manresa i el Bages i també per a les persones que en tenen cura en el seu dia a dia, que han cantat i seguit amb molt entusiasme les sardanes més populars del repertori, així com clàssics versionats amb molt humor per la Cobla La Selestial.
El concert ha volgut ser un regal del Kursaal després de la desescalada de l'afectació de la pandèmia a les residències.
Usuaris i treballadors de les residències de gent gran viuen un matí emotiu al Kursaal
Cultura i Mitjans
L'equipament els ha ofert un concert espectacle de la Cobla la Selestial després de la desescalada de la pandèmia
ARA A PORTADA
-
Successos Manresa alerta d'un fort repunt de la delinqüència juvenil malgrat la baixada dels delictes Pere Fontanals
-
Societat El convent de Santa Clara es converteix en restaurant per reivindicar l'aprofitament alimentari Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans «Sàpiens» presentarà a la Fàbrica Nova un reportatge sobre la vaga de 1946 Pere Fontanals
-
-
Publicat el
07 de juliol de 2021 a
les 18:51
Actualitzat el
07 de juliol de 2021 a les
18:57
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Sant Feliu Sasserra recorda les bruixes executades al Serrat de les Forques
-
Cultura i Mitjans
Moià obre el debat sobre el futur dels equipaments culturals amb la història d'El Casal
-
Cultura i Mitjans
Sant Andreu Salut impulsa una campanya per fomentar l'ús del català als seus centres
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós bateja el passeig de la Rosaleda amb el nom de la científica Josefina Castellví
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós estrena «Voilà! al Teatre» amb tributs a ABBA, Sabina i Adele
-
Cultura i Mitjans
Elena García Caballero gravarà a Manresa un episodi en directe del videopòdcast «El No Silencio»
