Programa
Dissabte 30 d'abril
Tarda, de les 3 i fins la botifarrada 3a Fira d'Artistes i artesans
Durant tota la tarda, hi haurà
- Taller de manualitats per la quitxalla.
- Diverses activitats lúdiques (balls tradicionals, espectacles, música, etc.).
Cap a les 8 del vespre, a la plaça de la Ferreria estarà a punt un dels actes més esperats i que sempre hi és present. La Botifarrada Popular amb saboroses botifarres blanques i negres, acompanyades de pa torrat, alls i beguda.
A continuació hi haurà a la mateixa Plaça Sant Josep, ball amenitzat per la veu i els teclats de Jordi Casellas
Diumenge 1 de maig
De les 10 i fins a les 14 hores, a la plaça Sant Josep 8ª trobada d'intercanvi de plaques de cava.
Matí a, 2/4 d' 11 Cercavila de Pubills que tot lluint el patró, Sant Pere màrtir i l'estendard, faran el tradicional recorregut, acompanyats pels gegants Maria Teresa i Francesc i la Cobla Juvenil Ciutat de Solsona.
a les 11 Missa cantada per la Coral L'Esplai de Súria, que a l'acabament, cantaran els goigs de Sant Pere Màrtir patró dels Pubills.
Un cop celebrat l'acte litúrgic, a les escalinates de l'església serà interpretat l'Himne dels Pubills per prosseguir tot seguit la cercavila per la localitat.
A continuació tindrà lloc a la plaça Sant Josep la ballada de sardanes a càrrec de la cobla "La Cobla Juvenil Ciutat de Solsona".
Tarda a, 2/4 de 7, a la plaça Sant Josep, actuació del Mag Pere.
ARA A PORTADA
Publicat el
28 d’abril de 2011 a
les 20:27
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El Sidral impulsa nova web, app i campanya per reforçar la Festa Major de Sant Joan City
-
Cultura i Mitjans
L'Aplec del Panellet torna a Sant Pere de Vallhonesta vuit anys després
-
Cultura i Mitjans
Els oficis artesans ompliran de flors Santpedor en una nova edició festiva
-
Cultura i Mitjans
Monistrol organitza una ruta literària pels espais inspiradors del municipi
-
Cultura i Mitjans
Els Carlins convoca la quarta edició del Premi Jove de Microteatre a Manresa
-
Cultura i Mitjans
Meandre programa una passejada botànica i un taller a la Torre Lluvià
