Bona resposta del públic al Saltamos Festival, celebrat aquest dissabte a l'aèrodrom de Sant Fruitós de Bages, el centre de paracaigudisme de Barcelona. L'aeròdrom Barcelona-Bages (LEMS) ha estat escenari d'una jornada d'exhibicions aèries que han atret un nombrós públic durant tot el dia. La jornada ha registrat un nou record estatal de salt seqüencial de divuit paracaigudistes. La modalitat 18 WAY consisteix a canviar de posició en dos punts diferents en plena caiguda lliure i el grup especialitzat de paracaigudistes ho ha aconseguit aquest migdia des de Sant Fruitós de Bages.
Festa aèria
La festa aèria s'ha completat amb competició de salts de precisió i una demostració de paramotor a càrrec del reconegut pilot David Tejero. També ha participat la PAPEA, el grup de paracaigudistes de la Patrulla Acrobàtica de Paracaigudisme de l'Exèrcit de l'Aire. El Saltamos Festival també ha programat una trobada de formativa de paracaigudistes per millorar la seva tècnica de vol i ha comptat amb un espai lúdic amb la presència de food trucks, música en directe i expositors de marques esportives. Durant tota la jornada s'han sortejat diferents regals a través d'uns tiquets solidaris que es destinen a l'Hospital de Dia d'Oncologia i Hematologia de la Fundació Althaia.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=B6Elxi9gaxI[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=37iW8UNeng0[/youtube]
Saltamos Village
L'activitat habitual de l'aeròdrom combina aventura, esport, natura i oci. L'empresa Saltamos Village ofereix la possibilitat de saltar des d'una alçada de 4.000 metres sobrevolant el Pla de Bages a 200 quilometres per hora durant 60 segons. L'experiència permet veure des de l'aire les muntanyes de Montserrat, l'interior de Catalunya i el Pirineu. Les condicions climàtiques favorables del territori i l'entorn natural del Pla de Bages fan possible gaudir del paracaigudisme en plenitud.
VÍDEOS El «Saltamos Festival» de l'aeròdrom de Sant Fruitós estableix un rècord de paracaigudisme
L'aeròdrom Barcelona-Bages s'ha omplert durant tot el dia per seguir l'esdeveniment lúdic del quart aniversari de l'explotació
ARA A PORTADA
-
Els grups municipals es conjuren per aconseguir el convent de les Caputxines per a Manresa Pere Fontanals
-
-
Fem Manresa demana retirar el formigó de places i carrers per combatre l'escalfament urbà Pere Fontanals
-
Junts preguntarà al govern de Manresa què ha costat el primer projecte tècnic de la ZBE Pere Fontanals
-
Un turisme queda penjat a l'enllaç entre la C-55 i la C-58 i obliga a una actuació delicada dels Bombers Pere Fontanals
Publicat el 04 de maig de 2019 a les 18:46
Actualitzat el 04 de maig de 2019 a les 19:07
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans La Festa Major de Sant Vicenç de Castellet es tanca amb èxit de participació i bon ambient
-
Cultura i Mitjans L'exposició «Emocions capturades» omple la Biblioteca del Casino d'art i barri
-
Cultura i Mitjans Súria recupera el Castell de Focs des del pont de Salipota després de cinc anys
-
Cultura i Mitjans Pilar Goñi tanca 26 anys de tertúlies amb el comiat del programa «Barra lliure»
-
Cultura i Mitjans Súria viu els dies centrals d'una Festa Major participativa i per a tots els públics
-
Cultura i Mitjans «Hi havia un caliu social a Artés que va facilitar la revolta dels Burots»