09
d'agost
de
2023, 14:39
Actualitzat:
14:50h
L'Ajuntament de Manresa ha engegat aquest dimecres a les xarxes socials Instagram i Facebook tres concursos adreçats a tota la ciutadania per poder presenciar els principals actes de la Festa Major des de balcons municipals. D'entre totes les persones que hi participin, se sortejaran 75 entrades dobles, 45 més que l'any passat, per poder veure la Mostra de Correfoc de dissabte, la Ballada de la Imatgeria de diumenge i el Correfoc de dilluns.
Se sortejaran 15 entrades dobles per presenciar la Mostra del Correfoc des del segon balcó de l'edifici municipal número 5 de la plaça Major, 30 entrades dobles per presenciar la Ballada de la Imatgeria des del primer i el segon balcó del mateix edifici i 30 entrades dobles més per veure el Correfoc també des d'aquests dos balcons. Cada acte disposa del seu propi concurs a les xarxes socials i els guanyadors seran elegits, per sorteig aleatori, entre totes les persones participants. Cada guanyador podrà anar al balcó amb un acompanyant, que pot ser menor d'edat.
Les bases dels tres concursos s'han publicat a la web de l'Ajuntament de Manresa i mateix els concursos ja han quedat oberts als canals d'Instagram (@manresa.cat) i de Facebook (AjuntamentManresa), que són les dues xarxes socials des d'on es podrà participar. En total, tant a Instagram com a Facebook, s'han publicat tres posts, un per a cada concurs: per poder veure la Mostra de Correfoc (dissabte 26 d'agost a les 21.30 h), la Ballada de la Imatgeria (diumenge 27 d'agost a les 12.30 h) i el Correfoc (dilluns 28 d'agost a partir de les 21.30 h). Tothom qui ho vulgui podrà participar en tots tres concursos, però només optarà a guanyar plaça en un d'ells. També es farà difusió dels concursos a través del canal d'Instagram específic de la Festa Major de Manresa.
El dilluns 21 d'agost, es farà un sorteig aleatori entre tots els usuaris de Facebook i d'Instagram que hagin deixat un comentari en una de les xarxes. El sistema informàtic elegirà quinze guanyadors d'entre totes les persones que hagin deixat comentaris, així com quinze suplents, en el cas de la Mostra del Correfoc. Seguint el mateix sistema i per cadascun dels altres dos actes, la Ballada de la Imatgeria i el Correfoc, s'escolliran 30 guanyadors i 15 persones més que seran suplents.
Primer, se sortejaran les places de la Mostra; en segon lloc, les de la Ballada de la Imatgeria i, per últim, les del Correfoc. En cas que un mateix usuari resulti guanyador en més d'un concurs, només se li oferirà plaça al primer sorteig d'on hagi resultat guanyador.
Un cop fet el sorteig, l'Ajuntament de Manresa enviarà un missatge privat a tots els guanyadors a través de la xarxa social on hagin participat en el concurs (Instagram o Facebook). En el missatge, es demanarà als guanyadors que enviïn per correu electrònic el seu nom i cognoms, còpia del DNI i el seu nick d'usuari a la xarxa social, així com les dades de la persona que l'acompanyarà. En el missatge, ja s'indicarà l'adreça de correu electrònic on s'hauran d'enviar les dades. Els guanyadors podran enviar el missatge de correu electrònic fins al dijous 24 a les 12 del migdia. Per poder accedir al balcó el dia de l'acte festiu caldrà portar i mostrar el DNI al personal municipal, a l'entrada de l'edifici número 5 de l'Ajuntament. Caldrà anar-hi mitja hora abans de l'inici de l'acte.
Se sortejaran 15 entrades dobles per presenciar la Mostra del Correfoc des del segon balcó de l'edifici municipal número 5 de la plaça Major, 30 entrades dobles per presenciar la Ballada de la Imatgeria des del primer i el segon balcó del mateix edifici i 30 entrades dobles més per veure el Correfoc també des d'aquests dos balcons. Cada acte disposa del seu propi concurs a les xarxes socials i els guanyadors seran elegits, per sorteig aleatori, entre totes les persones participants. Cada guanyador podrà anar al balcó amb un acompanyant, que pot ser menor d'edat.
Les bases dels tres concursos s'han publicat a la web de l'Ajuntament de Manresa i mateix els concursos ja han quedat oberts als canals d'Instagram (@manresa.cat) i de Facebook (AjuntamentManresa), que són les dues xarxes socials des d'on es podrà participar. En total, tant a Instagram com a Facebook, s'han publicat tres posts, un per a cada concurs: per poder veure la Mostra de Correfoc (dissabte 26 d'agost a les 21.30 h), la Ballada de la Imatgeria (diumenge 27 d'agost a les 12.30 h) i el Correfoc (dilluns 28 d'agost a partir de les 21.30 h). Tothom qui ho vulgui podrà participar en tots tres concursos, però només optarà a guanyar plaça en un d'ells. També es farà difusió dels concursos a través del canal d'Instagram específic de la Festa Major de Manresa.
Com participar-hi
Per poder participar a cadascun dels concursos és necessari ser major d'edat i tenir perfil personal públic a la xarxa social des d'on es participi, sigui Facebook o Instagram, tal com estableixen les bases generals de concursos i sortejos a les xarxes socials de l'Ajuntament de Manresa. La dinàmica de participació, tal com s'explica a les bases aprovades del concurs, és senzilla: s'ha de fer un m'agrada al post en qüestió i deixar-hi un sol comentari, en el qual es digui amb quina persona aniria a l'acte i, etiquetar-la a la mateixa xarxa social. L'acció es pot fer fins diumenge 20 d'agost a les 12 de la nit. Cada usuari només podrà deixar un sol comentari en una de les dues xarxes (Instagram o Facebook). No es podrà participar en totes dues xarxes alhora.El dilluns 21 d'agost, es farà un sorteig aleatori entre tots els usuaris de Facebook i d'Instagram que hagin deixat un comentari en una de les xarxes. El sistema informàtic elegirà quinze guanyadors d'entre totes les persones que hagin deixat comentaris, així com quinze suplents, en el cas de la Mostra del Correfoc. Seguint el mateix sistema i per cadascun dels altres dos actes, la Ballada de la Imatgeria i el Correfoc, s'escolliran 30 guanyadors i 15 persones més que seran suplents.
Primer, se sortejaran les places de la Mostra; en segon lloc, les de la Ballada de la Imatgeria i, per últim, les del Correfoc. En cas que un mateix usuari resulti guanyador en més d'un concurs, només se li oferirà plaça al primer sorteig d'on hagi resultat guanyador.
Un cop fet el sorteig, l'Ajuntament de Manresa enviarà un missatge privat a tots els guanyadors a través de la xarxa social on hagin participat en el concurs (Instagram o Facebook). En el missatge, es demanarà als guanyadors que enviïn per correu electrònic el seu nom i cognoms, còpia del DNI i el seu nick d'usuari a la xarxa social, així com les dades de la persona que l'acompanyarà. En el missatge, ja s'indicarà l'adreça de correu electrònic on s'hauran d'enviar les dades. Els guanyadors podran enviar el missatge de correu electrònic fins al dijous 24 a les 12 del migdia. Per poder accedir al balcó el dia de l'acte festiu caldrà portar i mostrar el DNI al personal municipal, a l'entrada de l'edifici número 5 de l'Ajuntament. Caldrà anar-hi mitja hora abans de l'inici de l'acte.