Vuit obres d'usuaris d'Ampans han estat escollides finalistes del certamen artístic Premi Setba, un esdeveniment que posa de manifest el talent artístic i la creativitat d'artistes amb discapacitat intel·lectual. El certamen se celebrarà el 18 de setembre a 2/4 de 7 de la tarda, a l'auditori del CaixaForum Barcelona.
El Premi Setba, considerat el certamen més destacat del seu gènere a nivell estatal, reconeix i promou l'expressió artística d'artistes amb discapacitat intel·lectual. Amb una dotació total de 7.900 euros, és un punt de trobada per als professionals de l'art, entitats i empreses que comparteixen la missió de visibilitzar el talent d'aquests creadors.
Durant la gala, es donarà a conèixer l'obra guanyadora del Premi Setba 2023, d'entre les dotze finalistes. A banda de les vuit obres d'Ampans, les obres seleccionades són dues del CO Les Corts, una de TEB Barcelona i una de Femarec. Aquesta edició ha comptat amb la participació de 1.460 persones de 85 entitats del sector. Les obres seleccionades s'exposaran a la Pigment Gallery de Barcelona, del 28 de setembre al 15 d'octubre.
Vuit obres d'usuaris d'Ampans, finalistes en el certamen artístic Premi Setba
Les obres finalistes s'exposaran a la Pigment Gallery de Barcelona, del 28 de setembre al 15 d'octubre
Ara a portada
-
-
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
Plans La comunitat de Sant'Egidio convoca una pregària a Manresa en memòria del papa Francesc Redacció
Publicat el 19 d’agost de 2023 a les 09:50
Actualitzat el 19 d’agost de 2023 a les 10:30
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes
-
Cultura i Mitjans Els infants de les escoles de Sant Fruitós gaudeixen d'una matinal de contes durant Sant Jordi
-
Cultura i Mitjans Manresa bull d'activitat en una diada de Sant Jordi amb bones expectatives
-
Cultura i Mitjans Toni Soler debat sobre Jordi Pujol en una projecció especial de «Parenostre» al Bages Centre