Per segon any consecutiu, la Festa Major de Manresa s'ha quedat sense Correfoc per culpa de la pandèmia. Enguany, un inèdit camp de futbol del Col·legi la Salle, pel que fa a actes de la Festa Major, ha acollit l'espectacle de foc Foc al Covid, amb el que Xàldiga ha hagut entretenir les ganes de Correfoc dels espectadors.
[nointext]
El públic ha pogut tornar a veure ballar colles i bèsties, que han anat desfilant una darrera l'altra fins a l'espectacle final on han dansat totes. Els focs artificials també han acompanyat la coreografia i en alguns moments s'han composat imatges de foc i espurna de qualitat.
[intext1]
Tot i la seva vistositat, el Foc al Covid ha permès entendre la diferència entre veure i viure el Correfoc, però amb la restricció de les mesures per la pandèmia, l'espectador ha agraït i gaudit la recuperació del Drac, la Víbria, la Mulassa i demès bestiar festiu, així com els trons i les espurnes.
[slideflaix]1325[/slideflaix]
La música del Correfoc ha completat l'espectacle, una música que el públic ha seguit agafat a la cadira per no saltar, i amb les llanternes dels mòbils enceses.
[intext2]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=sr6aMZy1qoQ[/youtube]
Xàldiga fa «Foc al Covid» tot esperant poder tornar a encendre un Correfoc
Cultura i Mitjans
L'inèdit camp de futbol de la Salle ha acollit l'espectacle de foc que substitueix l'acte central de les festes majors manresanes
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa recomana anar a peu als miradors per veure l'eclipsi solar de dimecres Pere Fontanals
-
-
Societat La salmorra torna a vessar al passeig del Riu de Manresa i amenaça els arbres de l'entorn Pere Fontanals
-
-
Successos Restablert el servei de trens entre Lleida i Manresa després de l'atropellament d'una persona ACN
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
29 d’agost de 2021 a
les 00:05
Actualitzat el
29 d’agost de 2021 a les
00:40
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Cardona recupera els orígens de la Festa Major en el cartell de l'edició del 2026
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós recupera peces del passat agrícola per preservar la memòria pagesa del municipi
-
Cultura i Mitjans
Memoria.cat publica el text i el vídeo de la recreació de la conferència sobre jazz d'Amat-Piniella
-
Cultura i Mitjans
Balsareny recordarà Pere Casaldàliga i Arcadi Oliveres en la sisena Pasqua dedicada al bisbe
-
Cultura i Mitjans L'Any Gaudí incorpora l'església de la Sagrada Família de la Bauma al programa oficial
-
Cultura i Mitjans
Cardona destinarà la polsera de la Festa Major a homenatjar les dones pioneres del Correbou
