Per segon any consecutiu, la Festa Major de Manresa s'ha quedat sense Correfoc per culpa de la pandèmia. Enguany, un inèdit camp de futbol del Col·legi la Salle, pel que fa a actes de la Festa Major, ha acollit l'espectacle de foc Foc al Covid, amb el que Xàldiga ha hagut entretenir les ganes de Correfoc dels espectadors.
[nointext]
El públic ha pogut tornar a veure ballar colles i bèsties, que han anat desfilant una darrera l'altra fins a l'espectacle final on han dansat totes. Els focs artificials també han acompanyat la coreografia i en alguns moments s'han composat imatges de foc i espurna de qualitat.
[intext1]
Tot i la seva vistositat, el Foc al Covid ha permès entendre la diferència entre veure i viure el Correfoc, però amb la restricció de les mesures per la pandèmia, l'espectador ha agraït i gaudit la recuperació del Drac, la Víbria, la Mulassa i demès bestiar festiu, així com els trons i les espurnes.
[slideflaix]1325[/slideflaix]
La música del Correfoc ha completat l'espectacle, una música que el públic ha seguit agafat a la cadira per no saltar, i amb les llanternes dels mòbils enceses.
[intext2]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=sr6aMZy1qoQ[/youtube]
Xàldiga fa «Foc al Covid» tot esperant poder tornar a encendre un Correfoc
L'inèdit camp de futbol de la Salle ha acollit l'espectacle de foc que substitueix l'acte central de les festes majors manresanes
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 29 d’agost de 2021 a les 00:05
Actualitzat el 29 d’agost de 2021 a les 00:40
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El Campus Rock de Manresa reunirà joves músics amb tallers i concerts del 13 al 15 de març
-
Cultura i Mitjans
L'Abadia de Montserrat difon una felicitació nadalenca centrada en la llum i els infants
-
Cultura i Mitjans
El Mercat de Nadal de Fonollosa consolida l'aposta pel producte local malgrat la pluja
-
Cultura i Mitjans
L'Associació Memòria i Història de Manresa publica els documents de la censura de «Plácido»
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós de Bages dedicarà l'any 2026 a l'artista Pere Clapera Argelaguer
-
Cultura i Mitjans
El Concert de Nadal d'Ampans emociona el Kursaal i clou el seu 60è aniversari
