Aquest dimecres tindrà lloc la presentació del llibre Un llençol blanc. Dietari poètic frustrat de la guerra a Ucraïna, de Xavier Gonzàlez-Costa, editat per L'Albí, al Convent de Santa Clara de Manresa. El llibre compta amb un pròleg de Manel Alías Tort, Premi Nacional de Periodisme i Mitjans de Comunicació de la Generalitat pel rigor i el compromís amb els drets humans en la seva cobertura de la guerra a Ucraïna.
Els drets d'autor d'aquesta obra es destinaran a la Fundació del Convent de Santa Clara, que dirigeix Sor Lucía Caram, per a l'acollida de famílies que han hagut de fugir de la guerra a Ucraïna.
L'acte, organitzat per la Fundació del Convent de Santa Clara, Òmnium Bages-Moianès i Edicions de L'Albí, tindrà lloc al Convent de Santa Clara de Manresa (carrer Nou de Santa Clara, 62, Manresa) a les 7 de la tarda.
A la presentació, acompanyaran l'autor Sor Lucía Caram, el president de la Fundació, Gabriel Prat, la periodista freelance Mireia Merino i l'editor de L'Albí, Jaume Huch. El prologuista del llibre, Manel Alías, farà una intervenció en diferit.
Xavier Gonzàlez-Costa presentarà un dietari poètic sobre la guerra a Ucraïna al Convent de Santa Clara
El llibre, que compta amb un pròleg del periodista Manel Alías, es presentarà aquest dimecres
ARA A PORTADA
-
L'Abadia de Montserrat estrena una il·luminació amb més de 40 metres de lluminàries d'alta eficiència Redacció
-
Jutgen un bagenc per violar repetidament la seva fillastra quan tenia entre 6 i 10 anys Pere Fontanals
-
Detingut un home a Manresa per la presumpta violació d'una dona que li llogava una habitació Pere Fontanals
-
-
Publicat el 21 de març de 2023 a les 22:57
Actualitzat el 21 de març de 2023 a les 23:09
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Èxit del taller infantil Bits i Blocs a la UPC Manresa per explorar Mart amb robots
-
Cultura i Mitjans
La Cavalcada de Reis de Manresa es renova del tot i dobla pressupost per créixer amb força
-
Cultura i Mitjans
UManresa acosta les cançons infantils catalanes a les futures mestres d'Educació Infantil
-
Cultura i Mitjans
Santpedor viu un Correllengua participatiu amb cercavila, castells i homenatge a Rodoreda
-
Cultura i Mitjans
Una vintena de veïns de Sant Fruitós participa en una visita al MNAC
-
Cultura i Mitjans
La UPC Manresa combinarà ciència, robòtica i conscienciació climàtica a la Setmana de la Ciència
