20 poblacions del Bages rebran l'oficina mòbil per al consumidor aquest novembre

Publicat el 31 d’octubre de 2010 a les 17:30

Les Oficines Mòbils d'Informació al Consumidor de la Diputació de Barcelona visitaran durant el mes de novembre 87 localitats de la província. L'objectiu és atendre de forma gratuïta les consultes i reclamacions dels consumidors locals, dins del programa de l'Oficina Provincial d'Informació al Consumidor (OPIC) de l'Àrea de Salut Pública i Consum de la corporació.

L'equip tècnic de l'oficina mòbil, coordinat per l'Àrea de Salut Pública i Consum, dóna resposta a les consultes i reclamacions que es fan directament. De la mateixa manera, aquest equip atén immediatament les consultes que es trameten telemàticament mitjançant la Bústia del Consumidor, situada a cadascun dels 198 ajuntaments adherits a aquest servei.

El servei de l'Oficina Provincial d'Informació al Consumidor (OPIC) està destinat als ajuntaments que no disposen de serveis municipals de consum i té com a finalitat bàsica defensar els consumidors i els seus drets. Formen el servei de l'OPIC: la Bústia del Consumidor, amb seu a l'ajuntament que recull diàriament les consultes dels ciutadans; l'Oficina Mòbil, formada per set unitats mòbils que regularment es desplacen per atendre consultes directament; i un extens catàleg d'activitats, educatives i formatives que els ajuntaments poden desenvolupar en el seu territori.

Calendari de visites de l'Oficina Mòbil d'Informació al Consumidor