Les Oficines Mòbils d'Informació al Consumidor de la Diputació de Barcelona visitaran durant el mes de novembre 87 localitats de la província. L'objectiu és atendre de forma gratuïta les consultes i reclamacions dels consumidors locals, dins del programa de l'Oficina Provincial d'Informació al Consumidor (OPIC) de l'Àrea de Salut Pública i Consum de la corporació.
L'equip tècnic de l'oficina mòbil, coordinat per l'Àrea de Salut Pública i Consum, dóna resposta a les consultes i reclamacions que es fan directament. De la mateixa manera, aquest equip atén immediatament les consultes que es trameten telemàticament mitjançant la Bústia del Consumidor, situada a cadascun dels 198 ajuntaments adherits a aquest servei.
El servei de l'Oficina Provincial d'Informació al Consumidor (OPIC) està destinat als ajuntaments que no disposen de serveis municipals de consum i té com a finalitat bàsica defensar els consumidors i els seus drets. Formen el servei de l'OPIC: la Bústia del Consumidor, amb seu a l'ajuntament que recull diàriament les consultes dels ciutadans; l'Oficina Mòbil, formada per set unitats mòbils que regularment es desplacen per atendre consultes directament; i un extens catàleg d'activitats, educatives i formatives que els ajuntaments poden desenvolupar en el seu territori.
Calendari de visites de l'Oficina Mòbil d'Informació al Consumidor
20 poblacions del Bages rebran l'oficina mòbil per al consumidor aquest novembre
Ara a portada
Publicat el 31 d’octubre de 2010 a les 17:30
Et pot interessar
-
Economia i Empresa Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa 38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible