Abel Pié continua com a degà del Col·legi d'Advocats

Per primera vegada en 16 anys, les eleccions tenien més d'una candidatura

Publicat el 21 de desembre de 2012 a les 20:29
El president del Col·legi d'Advocats de Manresa, Abel Pié. Foto: Arxiu

El Col·legi d'Advocats de Manresa ha celebrat unes eleccions després de 16 anys on només es presentava una única candidatura.

Es presentaven dues candidatures que optaven a diversos càrrecs. La primera de les candidatures que ha obtingut la victòria era la formada per Abel Pié (Degà), Daniel Barcardit (Diputat Primer), Verònica Cuevas (Tresorera), Montserrat Pich (Comptadora) i M. Assumpció Lleonart (Secretària). La segona candidatura era la formada per Víctor Deosdad (Degà), Miguel Herreros (Diputat Primer), Santiago Bosch (Tresorer) i Jenifer Garcia (Comptadora).

Les eleccions s'han dut a terme al mateix Col·legi, durant el matí. A les 9:30 ha quedat constituïda la Mesa electora, sense cap incidència, i a les 15 hores s'ha tancat el dret a exercir el vot. La jornada, que només ha estat pel matí, ha portat que 143 professionals que exerceixen d'advocat o advocada i 21 col·legiats que no exerceixen la professió i que tenen altres activitats passessin pel Col·legi a emetre el seu vot.

La candidatura formada per Abel Pié, Daniel Bacardit, Verònica Cuevas, Montserrat Pich i M. Assumpció Lleonart ha tingut la majoria dels vots, obtenint el 70,7% dels vots emesos. Pel que fa a la candidatura formada per Víctor Deosdad, Miguel Herreros, Santiago Bosch i Jenifer Garcia ha obtingut el 25,4% dels vots. La resta de vots, un 2,9% han estat vots nuls o vots en blanc.

La Mesa electoral ha proclamat guanyadora la primera candidatura.