La Cambra de Comerç de Manresa, PIMEC Catalunya Central, AIJEC Catalunya Central i UManresa-FUB han organitzat una segona edició del Programa de Gestió i Desenvolupament Empresarial (PGDE), una iniciativa que té com a objectiu que empresaris, directius, comandaments, autònoms i professionals en general del Bages i la Catalunya Central disposin de recursos formatius a mida per avançar en l'excel·lència.
En aquesta segona edició el programa inclou una oferta de nou cursos destinats a donar resposta a necessitats formatives molt concretes i puntuals de directius, emprenedors i autònoms de petites i mitjanes empreses del territori. Totes les formacions estan pensades perquè tinguin una durada assumible per a aquests professionals i perquè siguin al màxim de pràctiques, a més de tenir una gran aplicabilitat en el dia a dia. La formació s'inicia el proper mes d'abril amb un curs de gestió de l'empresa familiar i acabarà el mes de desembre amb un curs de productivitat personal.
Tots els cursos estaran acreditats pel Centre Internacional de Formació Contínua del campus Manresa de la UVic-UCC i són bonificables a través de la Fundación Estatal para la formación en el Empleo. El programa d'aquesta segona edició també inclou les formacions "Persuasió, lideratge i gestió del canvi", "Easy Digital Màrketing per a Pimes", "Qui sóc a les xarxes? Crea i gestiona la identitat digital", "L'experiència del client per vendre més", "Aprèn finances jugant!", "Millors decisions per a una millor gestió" i "Management colors: model integrat de competències directives".
El PGDE complementa la formació que imparteixen habitualment les entitats i institucions que l'organitzen. Com en la primera edició, els continguts s'han dissenyat tenint en compte les necessitats de l'entorn empresarial i econòmic del territori, així com recollint les seves necessitats i les inquietuds. El programa pretén impulsar l'eficàcia i l'eficiència en la gestió a través d'una formació que serveixi per actualitzar i adaptar coneixements, per aprendre a tenir una visió global i estratègica que permeti fer front a les noves realitats i tendències i donar eines per saber gestionar la proximitat i per vetllar per la direcció, la gestió i el lideratge dels equips.
Aijec, Cambra, PIMEC i UManresa-FUB donen continuïtat al PGDE
Es tracta d'un programa formatiu per al desenvolupament excel·lent de professionals del món empresarial
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Publicat el 21 de març de 2018 a les 16:14
Et pot interessar
-
Economia i Empresa Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa 38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible