Els ajuntaments de Sant Fruitós i de Santpedor sumaran esforços per potenciar l'ocupació

La col·laboració entre els dos consistoris permetrà compartir i unificar serveis alhora que ampliar les ofertes laborals

Marijó Aubarell i Carme Cruz, regidores d'Ocupació i Promoció econòmica de Santpedor i Sant Fruitós de Bages
Marijó Aubarell i Carme Cruz, regidores d'Ocupació i Promoció econòmica de Santpedor i Sant Fruitós de Bages | AjSFB
Redacció
18 de març de 2025, 15:46

Els ajuntaments de Sant Fruitós de Bages i Santpedor, treballaran de forma col·laborativa per tal de potenciar l'ocupació i el desenvolupament econòmic d'ambdós municipis.

La regidora de promoció econòmica de Sant Fruitós de Bages, Carme Cruz, i la regidora d'ocupació de Santpedor, Marijó Aubarell, s'han trobat aquest dimecres juntament amb els equips tècnics dels dos municipis, en una primera trobada per tal d'establir una aliança estratègica per fomentar el treball col·laboratiu entre ambdós pobles.

Durant la reunió, s'han compartit punts comuns dels serveis d'ocupació i promoció econòmica, s'han identificat els principals reptes a afrontar tant a escala municipal com supramunicipal. La trobada ha servit per posar de manifest la voluntat de sumar esforços i recursos per millorar la situació laboral de la ciutadania, afavorint la dinamització econòmica de la zona.

Aquesta col·laboració té com a objectiu reforçar el suport a les empreses i a les persones, potenciant la creació d'iniciatives conjuntes que contribueixin a millorar l'ocupabilitat i el creixement sostenible del territori. A més, es preveu que aquesta aliança afavoreixi la cohesió social i el desenvolupament econòmic compartit entre ambdós municipis.