La tercera edició del congrés Talent+Empresa ja està en marxa. La iniciativa, promoguda conjuntament per la Cambra de Comerç de Manresa, la Fundació Althaia, i el departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i coordinada per la Fundació Lacetània té per objectiu ajudar a portar a la pràctica els millors projectes d'emprenedoria desenvolupats per alumnes de formació professional de la comarca del Bages. En aquests moments, una comissió d'experts ja ha seleccionat els més de 20 projectes que participaran al congrés, tant de cicles formatius de grau mitjà com de grau superior. Els seus autors els defensaran davant d'un jurat format per representants d'algunes de les principals empreses del territori en una jornada que tindrà lloc a la Cambra de Comerç el proper dia 1 de juny.
El principal valor de Talent+Empresa és que posa en contacte joves estudiants amb empresaris del territori, oferint als projectes seleccionats ajut i acompanyament per tirar-los endavant. En aquest sentit, la iniciativa busca apropar el talent existent als centres educatius amb empreses susceptibles d'incorporar i desenvolupar nous projectes, de tal manera que s'afavoreix tant la inserció laboral dels joves com la innovació a les empreses.
Arrenca la tercera edició del congrés d'emprenedoria a la Formació Professional
Economia i Empresa
La iniciativa, impulsada per la Cambra de Comerç, la Fundació Althaia, i el departament d'Ensenyament pretén afavorir que els projectes d'empresa d'alumnes d'FP esdevinguin una realitat
ARA A PORTADA
-
Política Junts acusa el govern de defugir el debat sobre la compra del Bloc 8 de Manresa Pere Fontanals
-
-
Societat Un estudi liderat des del Bages reforça el paper del treball social en les decisions al final de la vida Pere Fontanals
-
Societat El Govern compra el Bloc 8, símbol de la lluita pel dret a l'habitatge a Manresa Pau Espí Solé
Publicat el
25 de maig de 2017 a
les 09:43
Actualitzat el
25 de maig de 2017 a les
09:47
Et pot interessar
-
Economia i Empresa
Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa
El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa
Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa
38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible
-
Economia i Empresa
Laura Galobart guanya el 32è Premi Protagonistes del Demà del Rotary
-
Economia i Empresa
UManresa estrena la Clínica Odontològica, que el curs que ve acollirà els primers cursos d'especialització
