Mirades. Dones en l'arquitectura és el nom del cicle organitzat pel Grup de Dones de la demarcació Comarques Centrals del Col·legi d'Arquitectes (COAC) i que arriba a Manresa amb una trobada amb professionals de l'estudi 300.000 km/s, un think tank de Barcelona que ajuda empreses, governs, ciutats, organitzacions internacionals i institucions de recerca a fer front a nous reptes.
L'objectiu d'aquest cicle és posar en valor les dones en l'àmbit de l'arquitectura i l'urbanisme i oferir un espai de trobada per estimular idees, compartir experiències i consolidar les propostes que es vagin generant.
La sessió a Manresa serà el dimecres 28 de juny, a les 5 de la tarda, a la seu del COAC (Casa Lluvià). Hi participaran les arquitectes Mar Santamaria i Ana Badenas, de 300.000 km/s, una reconeguda empresa que desenvolupa avaluacions, estratègies, plans, polítiques i normatives utilitzant el coneixement proporcionat per la ciutadania i per les dades. Utilitza noves metodologies d'anàlisi espacial, cartografia i visualització de dades, que transforma en eines, observatoris i que ajuden a governs, ciutats i empreses a prendre les millors decisions.
Al llarg de l'any s'aniran programant noves sessions d'aquest cicle -que es va estrenar a Vic- al territori de la Demarcació Comarques Centrals, que inclou el Bages, Osona, l'Anoia, el Berguedà i el Moianès.
Arriba a Manresa el cicle Mirades del COAC per posar en valor les dones a l'arquitectura
La trobada serà el proper dimecres i hi participaran dues professionals del reconegut estudi barceloní 300.000 km/s
Ara a portada
Publicat el 24 de juny de 2023 a les 14:07
Actualitzat el 24 de juny de 2023 a les 14:13
Et pot interessar
-
Economia i Empresa Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa 38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible